Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Internetkapcsolat kimaradással kapcsolatos problémámban hozzáértő tudna segíteni? fórum

Internetkapcsolat kimaradással kapcsolatos problémámban hozzáértő tudna segíteni? (tudásbázis kérdés)


12. Regin_a (válaszként erre: 11. - Elfi)
2014. jan. 16. 19:05

A szolgáltatóra gondolj

Próbaképpen töltsd le a NetWorks progit, ez a dott esetben tudja naplózni a forgalmat, sebességet, dátumhoz köti stb.

[link]


Aztán a naplóval lehet verni a szolgálatót :)

Természetesen ezt router nélkül érdemes alkalmazni, mert majd ráfogják hogy az rossz


Nálam a mobiltelefon szakitotta meg véletlenszerüen a kapcsolatot

Semmit nem használt a szolgáltató macerálása

A pc-ben naplóztam kézzel az időpontokat

Új telefont vettem, azzal is az volt


Aztán kijöttek egy laptoppal és felfedezték hogy a közeli átjátszóban valami alkatrész meghibásodott

Kaptam egy 10ezer ft-os feltöltést tőlük fájdalomdíjul

11. Elfi
2014. jan. 16. 15:14
Sajnos azóta megint volt kb. 10 perc net-szünet. Ötletem nincs, mire gondoljak.
10. Elfi (válaszként erre: 6. - Szafaripók)
2014. jan. 16. 14:34
Nagyjából ezt az utat járom én is. Routert minek cserélnék, ha jól működik. Azt én is meg tudom nézni, hogy a gép és router közt van-e kapcsolat, vagy internet kapcsolat nincs. Próbáltam kiiktatni, akkor sem volt, ha nincs net, akkor sehogy sincs. Mert mi a magyarázat arra, hogy aztán utána minden ok.
2014. jan. 16. 14:32

lehet baj a kábel minőségével, ha nem megfelelően árnyékolt, régi a kábel, szakadozhat a net


lehet, hogy a modemmel van a baj


sőt, lehet, hogy mindkettő egyszerre

8. Elfi (válaszként erre: 3. - 66429b468f)
2014. jan. 16. 14:29
Igen, bizonyos szinten. De azon kívül, hogy húzzak ki mindent, aztán pár perc múlva vissza, meg iktassam ki a routert, úgy próbáljam csak a modemmel, mást nem. Persze még azt, hogy akkor valószínűleg a telefonszolgáltatónál lesz a hiba. De "hálIstennek" ők sem találtak a háttérben problémát.
7. f6390e6b9b (válaszként erre: 4. - Elfi)
2014. jan. 16. 14:27
2 évig kínlódtam ezzel,a hibaelhárítás megtörtént a központban látták a bemenő jelet nálam mégsem volt net.A házon kívül volt vezeték gond,de azt meg sem nézték soha hiába kértem.Lemondtam a vezetékes netet és átálltam mobilnetre.Olcsóbb is és folyamatosan van!
2014. jan. 16. 14:26

Nekünk egyébként T-comun van, UPC kábelen.

AMikor egyszer gond volt, a két szolgáltató mutogatott egymásra, mert egyik se törte magát, senkit nem érdekelt, hány éve vagyunk előfizetők (tizensok), stb.

A T-com közölte, ellát a routerig, szóval náluk nincs gond. A UPC közölte, ők csak a vonalat adják, az rendben van.

Routert is cseréltünk, aztán valamelyik szolgáltató a sokadik bejelentés után (folyamatosan hivogattam mindkettőt) tényleg cisnált valamit, és azóta működik...:)

2014. jan. 16. 14:23
vírusírtót futtattál már?
4. Elfi
2014. jan. 16. 14:21

Pár hete jelentkezik a probléma, el-el megy a net, egyszerűen kifejezve. De az utóbbi időben hosszú időre. Két napja több mint 1, ma pl. kb. 2 és fél órára. Aztán egyszercsak visszajön, és ki tudja, napokig nincs gond.

Internetszolgáltatónk Btel, telefonvonal a Tcom-tól van. Túl vagyok már többszöri hibabejelentésen, ami sokszor többedszerre jön össze, mert pár perc után megszakad a vonal. De csak ha a Btel-lel beszélek. Problémát a Tcom-nál is vizsgálták, tehát lényeg a lényeg, egyik szolgáltató sem talált náluk jelentkező gondot.

Routert használunk, megosztjuk a netet. Van egy számítógép, sokszor +3 laptop, ezidáig minden ment simán, nem mondom, hogy nem volt kisebb szakadozás, de ilyen nem. Sok éve ez a szolgáltatónk (azóta nem tudom, hanyadik neve van), ilyen gond nem fordult elő.

Természetesen volt áramtalanítás, minden vezeték ki- bedugás, router kiiktatás. Szóval nem vagyok szakember, de ennyit még én is meg tudtam csinálni. Szóval, szerintem a router jól működik, mivel mással tudok gond nélkül telefonálni, akkor a telefonvonal is. Kész, tanácstalan vagyok. Szeretnék minden lehetőséget megvizsgálni, mert ha ők küldenek szerelőt, és az én készülékeimben van a gond, akkor az kb. 15 ezer Ft. Elég kimerítő, bár gondolom nem teljesen.

Ha valaki tud még valami ötletet adni, megköszönném. De azért nagyon műszaki részletekbe ne merüljünk.

Esetleg számít-e a router típusa, a net sebesség, stb.

2014. jan. 16. 14:14
Ebben csak a szolgáltató ügyfélszolgálata tud megfelelô választ, mûszaki orvoslást nyújtani.
2014. jan. 16. 14:11
Mi a gond?
1. Elfi
2014. jan. 16. 14:10
Internetkapcsolat kimaradással van problémám. Tényleg hozzáértőktől várnék segítséget, mert igen összetett a problémám. Írom bővebben is.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook