Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Mit gondoltok erről az írásról? Kezdő vagyok. Szóval legyetek elnézőbbek a hibákkal kapcsolatban. fórum

Mit gondoltok erről az írásról? Kezdő vagyok. Szóval legyetek elnézőbbek a hibákkal kapcsolatban. (beszélgetős fórum)


1 2
38. jhade (válaszként erre: 1. - E56d4c2fd6)
2014. jan. 11. 11:42

Mintha egy 12-14 éves "tollából" íródott...

A többi commentet amit írtam volna már leírták... :D

37. kisj
2014. jan. 11. 11:35

Vannak szavak, jelzők kifejezések amik nincsenek a helyén.

Nincs jól tagolva, összefolyik és helyenként nem elég egyértelmű a mondanivalód.

(a történet nem az én világom, a helyesírás meg egy másik dolog, abba nem kötök bele)

36. Nephes (válaszként erre: 1. - E56d4c2fd6)
2014. jan. 8. 09:27

Nagyon gyorsan, csak átfutottam a szöveget. Hát igen az látszik, h kezdő vagy, erre szokták azt mondani, h "Olvass (több) kortársat!".

Na de még majd átnézem tüzetesebben is a szövegedet, közhelyekre majd vigyázz, azt már most látom, h lesznek benne. Illetve, ha írsz privátban tudok ajánlani egy-két irodalmi kört, ami segíthet a fejlődésben.

35. inta
2014. jan. 7. 23:09

A helyesírás és a téma eredtiségének kérdését már többen felvetették, így azt átugrom. Ami nekem szembetűnő, hogy szinte tőmondatokból áll az egész sztori, ettől darabos, monoton, szabdalt. A történet vonalvezetése is túl nagy léptekben halad, így nem adsz sok esélyt az olvasónak beleélni magát.

A párbeszédeken és a párbeszédek körüli narráción is javítani kellene.


Hobbiból írni jó, ne add fel, a kritikámat építő jellegűnek szántam. Mindenki kezdte valahol.

2014. jan. 7. 18:24