Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Fogamzásgátló

Kategória: Összes fórumtéma » Szex & Psziché » Egyéb test és lélek témák


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

6. nono802008-09-08 07:45
én is mosz kezdtem el szedni a mensim első napján,azóta meg van a mensim,már 8 napja!ez normális?

5. Wiky0072008-07-14 12:57
sziasztok!
azt szeretném kérdezni hogy most kezdtem el a fogamzásgátló szedését és(14 napja) és akkor ugye akkor megjött de azóta barnás folyásom van.
Az orvos írt fel gyógyszert azt szedem 4 napja és nem változott semmi
Mit csináljak?


4. LoLiNa2008-03-21 17:19
de ha nem vagy nyugodt, hívd fel és kérdezz rá :)

3. LoLiNa2008-03-21 17:18
én is amondó vagyok, hogy azt tedd, amit a doki mond!

2. Moni32008-03-20 18:33
Én csakis azt tenném,amit a dokim mond.

1. bea08242008-03-20 17:43
Tegnap vettem be az utolsó szem Lindynette tablettát. Váltanom kell és a dokim azt mondta hogy a a másik (Milligest) tablettát a 7 napos szünet után a 8. napon kezdjem el szedni. Viszont a gyógyszer tájékoztatójában az van, hogy más gyógyszerről való áttéréskor, a megvonásos menstruáció első napján kezdjem el szedni. Mit tegyek? Én szívem szerint a másodikat tenném.