Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Ahol barátságok köttetnek-most elsősorban Budapesten:-) fórum

Ahol barátságok köttetnek-most elsősorban Budapesten:-) (beszélgetős fórum)

2016. nov. 27. 22:39
Bemutatkozásom: 62-éves mérnök vagyok. Özvegy lettem, a régi barátságok megfakultak, elmaradtak. Nem vagyok nyitott új társ keresésére, de barátokra társaságra vágyom. Programokhoz Budapesten. Biciklizés, futás, költségmegosztással wellness, golf, éttermi gasztronómia, utazások stb.. Ami taszít az ezotéria.. Mérnök ember lévén, csak a szememnek hiszek.. Ha tudsz olyan társaságot, akik nem a nyugdíjas klubok ritmusában élnek, hasonlóan társaságra, haverokra, kiránduló partnerekre vágynak, írnál nekem. (50-65 év közöttiek) Ismétlem, nem egy Hölgy, hanem kisebb létszámú, vagy nagyszámú társasági életet élő csapatot, csoportot keresek. Köszönöm ha, segítesz. Kézcsókkal Miklós
2013. aug. 29. 19:03

Akkor újra kezdem:


Sziasztok!


Olvasgattam a fórumokat és örömmel fedeztem fel, hogy sokan vannak, akik barátokat keresnek.

Ahogy változik az életünk és vele együtt mi is, szükségünk van új ismeretségekre. Nekem is vannak barátaim, de nagyon szeretnék megismerni új embereket..vagy csak egy valakit, akivel igazi barátok lehetünk.



Én 33 éves, budapesti nő vagyok, férjezett. Nagyon szeretek futni, edzeni, olvasni, mozizni, nevetni:-) Valaki olyat keresek, akivel csajos programokat lehet csinálni, nagyokat beszélgetni.. ha te is keresel valaki hasonlót, írj..


Kérlek, hogy ha tényleg keresel vkit, akkor erre az email címre írj: dantes222@mailbox.hu

25. 88ba0ab715 (válaszként erre: 24. - Humor Helga)
2013. aug. 12. 22:38
Neked is jó éjt, szép álmokat! Szép napot holnapra :-)
24. Humor Helga (válaszként erre: 23. - 88ba0ab715)
2013. aug. 12. 22:03

nekem is volt nagyon rövid nagyon zerettem, de most Zs miatt növesztem h lássa milyen vok hosszú hajjal, az7tán ha megnő újra rövid lesz :)


na most lépek aludni, szép álmokat :)


holnapra szép napot és jó munkát már ha van ilyen!? :D