Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Ha ezt betartom, menni fog a fogyás?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Egyéb diétás témák


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

25. Vanessza72013-08-07 19:47
Úgy, ahogy leírtam. :D
(válasz Icuska538 18. hozzászólására)

24. gkreka2013-08-07 17:06
Az "x időponttól nem eszem és majd jól lefogyok", egy baromság. Mindenkinek más az életritmusa. Ha valaki hajnali kettőkor megy aludni, akkor nyugodtan ehet este kilenckor is, ha a tyúkokkal fekszik, akkor ne este nyolckor álljon neki felzabálni a hűtőszekrényt!


23. Aktatologató2013-08-07 17:01
Nekem az a módszerem, hogy CSAK öt után eszek.

22. arita852013-08-07 17:01
mellette ittam a sassy víz nevű dolgot, van aki szerint gusztustalan, van aki szerint hülyeség, én nem tudom, szerintem csak finom. :) meg a mecsek fogyi teáját is iszom, de azt sem tudom használ-e, csak finom, ízesítés nélkül is.

21. arita852013-08-07 16:58
micsoda teljesítmény. :) csak hajrá. :)
(válasz nadry 19. hozzászólására)

20. arita852013-08-07 16:58
ajánlom neked a kalóriaszámlálást. én szobabicó és torna mellett csak számolgattam, tervezgettem az étrendemet és lement 1,5 hónap alatt 6kg. és még csak nem is koplaltam, mindenfélét ettem, még fehér kenyeret és édességet is, mert anélkül én nem tudok élni. most sajnos nem lesz rá időm, de amint lesz folytatom.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

19. nadry2013-08-07 16:57
hát szerintem inkább este 5 után ne egyél, én is igy csinálom tegnap kezdtem , és még bírom:D
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

18. Icuska5382013-08-07 16:18
Sziasztok ! És hogyan fogytál?
(válasz Vanessza7 8. hozzászólására)

17. gkreka2013-08-07 13:13
Nagyon igazad van! Bár nekem is időbe tellett, míg ezt beláttam :)
(válasz Agostina 16. hozzászólására)

16. Agostina2013-08-07 11:41
Ez azért nem ilyen egyszerű.
Kell a könnyen bontható szénhidrát edzés előtt.
(válasz Kantara 13. hozzászólására)

15. HMF832013-08-07 11:41
Ha azt úgy csinálod ahogy leírtad felborulsz mint a büdös bogár sport mellett! :)

6 után ne egyél, fürészlapot felejtsd el (puff búza &rizs) helyette egyél grillezett húst zöldségekkel v salátával...plusz sok folyadék.
Kefír maradhat.

Bár nem tudom zsír mennyi van rajtad, mert amikor én kézilabdáztam ugyanekkora voltam és zsír sehol, izom viszont volt rendesen...
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)


14. Kantara2013-08-07 11:39
Minden fogyókúra hízlal... én kipróbáltam, igaz.
Életmódváltás kell, nem enni haszontalan kalóriát, csak tápértékkel bíró kaját. Hús, zöldség, minimális gyümölcs. És sok mozgás, sok folyadék. De nem üdítő. Víz.

13. Kantara2013-08-07 11:36
ha a szervezet éhezik, átvált raktározó üzemmódbe. Nem fogsz fogyni. Ki kell iktatni a szénhidrátot, a gabonaféléket és a tejet. Fehérjét kell enni, főleg, ha sportolsz. Átváltja a zsírt izommá.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

12. honeywald2013-08-07 11:35
ha már nem eszel délután semmit, akkor inkább 4-5 közöt egyél meg egy kefirt és utána ne egyél...de az h 2 után semmit, amikor a szervezeted dolgozik és kel neki az energia, akkor megölöd
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

11. gkreka2013-08-07 11:33
Pocsék módját választod a fogyásnak! Ettől sem az erőnléted, sem a közérzeted nem lesz jobb. Az egészséged pedig megsínyli.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

10. derintini2013-08-07 09:48
Szia,
Édesség minimalizálása, még csak extrém diéta sem kell.
Napi 1 óra mozgás(heti min. 5x1 óra, pl. futás, kerékpározás, úszás, hétvégi túrázás-bármi.
A futás a vitálkapacitásod növelné, ami segítené a kézis állóképességed. Aug. végétől pedig mehetnek az egyéb kardió edzések is, pl. dombra, hegyre futás, lépcsőzés->kigyorsítások->pörgetés a bajnokság elejére (szeptember). Ha lehetséges, ne legyél egyedül->egyedül hamarabb abbahagyja az ember. Egy hónap alatt - ha tömegben nem is fogysz számottevőleg - , de az állóképességed és a gyorsaságod már mérhetően javul a pályán. Tuti ! :)
Ha gondolod, szivesen segítek.
Milyen poszton játszol?
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

9. AlBundy2013-08-07 09:16
Ez így nem jó. Semmit nem fogsz elérni. Lefogyod az izmodat nem lesz energiát. A koplalás sehova sem vezet tegyél össze egy rendes étrendet. Aktív sport mellett gyorsabban fog menni mint másnak de nem 2 hét alatt fogod elérni a célod.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

8. Vanessza72013-08-07 09:15
Inkább nem is írok semmit.

Nem értem emberek miért bonyolítják túl ezt a fogyókúra dolgot. Tök egyszerű. Egyél többször kevesebbet, ne zabálj, ne egyél édességet, felesleges dolgokat, amikre nincs szüksége a szervezetnek és mozogj mindennap 1 órát legalább. Nem kell erről szerintem cikkeket írni, elemezgetni a dolgot 100 féleképpen.

Szerintem ne csináld így! Te is tudod gondolom, hogy ez így marhaság és egészségtelen. Találj egy arany középutat a táplálkozásban és sikered lesz. (Március óta 18 kg-ot fogytam mindenféle hókuszpókusz és koplalás nélkül, tudom miről beszélek.)

7. Agostina2013-08-07 09:04
Gondolom, nem reggel edzel, úh. nem a munkahelyeden, hanem a pályán fogsz összeesni.
Ha gyorsabb akarsz lenni mozdulatban, akkor gyakorolni kell, ha futni akarsz gyorsaban, akkor plusz futó edzés kell.
Plusz edzés+ ésszerű étkezés= fogyás.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

6. Aktatologató2013-08-07 08:18
Napi három-ötször kell enni, keveset, egyenletesen elosztva.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

5. Angel19882013-08-07 08:08
Ha ekkora megvonással fogsz lefogyni nem lesz semmire sem erőd. Szerintem, ha nem akarsz enni 2 óra után, szédülni fogsz és rosszul leszel. Vannak erre technikák, hogy mit vacsorázz. 6 előtt egyél, és ha nem akarsz túl megterhelőt, akkor egy kis gyümölcssaláta (van benne energia a gyümölcscukor miatt), vagy egyél 3 puffasztott rizs v. búzaszeletet felvágottal és sok zöldséggel. Egyáltalán nem hizlaló, de mégis van benne energia. Hidd el, így is le fog menni a felesleg.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)


4. Tusi.2013-08-07 07:18
Nem feltétlenül lesz akkor több erőd, ha "lefogysz". Ezzel a módszerrel izmot fogsz veszíteni, erőtlen, vitaminhiányos és gyenge leszel. Az ételek nem ellenségek, hanem üzemanyagok! Ha megfelelően táplálkozol, kiegyensúlyozott és energikus leszel, robbanékonyabb és terhelhetőbb. Ehhez egy megfelelő étrendre van szükséged, amely arányosan tartalmazza személyre szabottan a Te testednek szükséges tápanyagmennyiségeket. Fogyni is fogsz, és a pályán is sikeresebb leszel. Ennek érdekében, mármint a gyorsulásért szerintem próbálkozz valamilyen keresztedzéssel, például lépcsőzéssel vagy hegyfutással.

3. andi60202013-08-07 00:08
2 óra után semmit nem enni butaság. Főleg, hogy még sportolsz is mellette.
(válasz Patiricia 1. hozzászólására)

2. Szoszkeeee2013-08-07 00:07
Nem vagyok tapasztalt, de sokan írták és mondják h nem jó koplalni. Ha utánna eszel az plusszba rádrakódik hiába mozgod mondjuk le. Érted mire gondolok? Énis épp életmódot próbálok váltani egesz jó sikerrel .. kgba nem tusom de hasból fogytam már. Drukkolok neked

1. Patiricia2013-08-07 00:02
Először vagyok ennyire határozott, most muszáj sikerülnie.
171 cm magas vagyok, ehhez kb. 75 kg, bár már lehet, hogy több, régen álltam mérlegre (nem is nagyon tervezem egyelőre).
A felesleg arányosan oszlik el rajtam, ebben kicsit szerencsésebb vagyok, viszont a csípőm, hasam nem igazán tetszik, illetve ami miatt belevágok, az a KÉZILABDA!
Sportoló vagyok, bár már csak hobbiszinten, és csak heti 2 edzésem van, de tudom, ha lefogynék, gyorsabb lennék.. és a gyorsaság ugye elengedhetetlen a kézilabdában. Mihelyst lemenne rólam kb. 5-10 kg, a pályán felszabadultabb, gyorsabb lennék, és jobban bírnám a meccseket is.

Szóval, most elterveztem, hogy nem eszem délután 2 óra után semmit, ha esetleg úgy érezném a munkahelyemen, hogy összeesek, meginnék egy kefírt, vagy elrágcsálnék egy puffasztott rizst.
Tudom, butaság koplalni, de nekem sürgősen el kell érnem, hogy lefogyjak és tudom, hogy sport mellett ennek mennie kell. Ugye?