Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mik a tapasztalatok a Letrox 50 tabletta szedésével kapcsolatban?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2 3 4 5

141. yubel2017-05-15 19:39
Ja és nagy adagban szedek szelént, nekem ez segített igazán.

140. yubel2017-05-15 19:39
sziasztok! én sajnos elég rosszul jártam a pajzsmirigy gyógyszerrel. Sajnos lassan 2.5 éve hullik a hajam, először súlyos vashiányt és enyhén emelkedett TSH-t (4.4) találtak.A vashiány valószínűleg az erős menstruáció miatt volt (családban sajnos ez a "módi") és rontott a pm állapotán is. Később a TSH lement 3.4-re, de a hajhullásom nem hagyott nyugodni, ezért elmentem magánorvoshoz aki felírta a gyógyszert a pajzsmirigyemre. Voltam hormonvizsgálaton is, sajnos valószínűleg gyerekkorom óta van mellékvese eredetű hormonzavarom - túl sok férfihormon, de a ciklusom mindig normális volt peteéréssel és PCOS-inzulinrezisztencia sincs, vékony vagyok, nem hízékony. 8 éves korom óta voltak ennek tünetei, de a hajam mindig dús volt. Akkor erre még nem kaptam gyógyszert, hátha a pm-gyel együtt javul.
Nos a pajzsmirigy gyógyszertől nem hogy javultak volna, még rosszabbak lettek a férfihormon értékeim, a szemöldököm bizonyos időközönként foltokban hullott, a hajam pedig még jobban elkezdett hullani. Ezután kaptam kezelést a ffi hormonokra, helyileg a fejbőrömbe is és szájon át gyógyszert is szedek. Rendbejöttek az értékek, de a hajhullás/szemöldök hullás nem javult. A körmeimen nagyon mély vízszintes barázdák jelentek meg.
Nemrég voltam egy pajzsmirigy specialistánál, ő világított rá, hogy a tünetek alapján nekem nem kellene szednem ezt a tablettát. Nem gondoltam volna, hogy 2 éve emiatt nem aludtam jól, remegtem, állandóan ideges voltam, néha hànytam, hasmenésem volt, magas lett a vérnyomásom, pánikrohamaim lettek, úgy vert a szívem nyugalomban, mint normál esetben futás közben.
Egy nagyon erős rosszullét vitt rá arra (egész éjszaka nem aludtam egy percet sem), hogy abbahagyjam a gyógyszert (addig a doki tanácsa ellenére mégsem mertem letenni). A legkisebb adagot szedtem.
Hiába mondják, hogy egy fiatal nőnek 1-2 között kell lennie a TSH-nak, ha én meg rosszul vagyok :/
Amióta nem szedem, közérzetileg teljesen rendben vagyok. Most várom, hogy a hajammal is történjen valami pozitív... Doki szerint ha nem kezdem el anno szedni a pm gyógyszert, lehet magától is rendbejött volna, a vaspótlás hatására meg az akkori stresszhelyzet elmúltával. Hát ezt már nem fogom megtudni :/
Viszont a körmömön már nem nőnek újabb barázdák és a szemöldököm is picit normálisabban néz ki.


139. Mandragora0012017-05-07 11:06
Köszönöm, igazad lehet. Jövő hét végén tudok visszamenni a dokihoz.
(válasz Panna.33 138. hozzászólására)

138. Panna.332017-05-07 11:01
Szerintem folyamatosan csökken a pajzsmirigyed teljesítménye, e közben kaptad a gyógyszert, valószínű, hogy emelnek majd az adagon.
(válasz Mandragora001 137. hozzászólására)

137. Mandragora0012017-05-07 09:30
Sziasztok! 6 hete kaptam letrox 50-t 3,93 TSH-ra. A héten nézettem és 4,03 lett. Vajon miért ment fel? Ébredéskor szedem be, 1 óra múlva kávézok és eszek. Áttértem a kókuszolajra a főzésben, kerülöm a szójás dolgokat. Mit csináljak még? Volt valaki ilyen helyzetben?

136. kicsiati2017-04-03 16:18
Újra itt.
Most már több mint 2 hónapja szedem a letroxot, de amióta szedem, minden bajom van. (Előtte semmi bajom nem volt, nem is tudtam, hogy alul termel a pajzsmirigyem. Véletlenül derült ki)
Ami már régóta tart az az izom fájdalom, főleg a jobb karomban. Ez a szedés elkezdése után 1-2 hétre már előjött. Azon kívül pár hete puffadok, néha hígabb széklet..stb.
Tapasztalt már valaki ilyen mellékhatást?
Az orvosom szerint csinálhatja a gyógyszer. Most szép lassan le kell állnom vele, hogy megnézzék, javulok-e.

135. kicsiati2017-02-05 11:04
Ok, köszi. Akkor valószínűleg az lesz a megoldás. :-)

134. gyöngy:)2017-02-05 09:46
Elég, azért írtam, hogy még egy plusz 15 percet kellene kibírnod.
(válasz kicsiati 132. hozzászólására)

133. Panna.332017-02-05 08:45
Elég.
(válasz kicsiati 132. hozzászólására)

132. kicsiati2017-02-05 08:34
Kérdés, hogy 30 perc elég-e a gyógyszenek, hogy felszívódjon. Ha életem végéig kell szedni, akkor mindenképpen valami kényelmes megoldást kell találnom.

131. gyöngy:)2017-02-04 19:38
Ez sem jó akkor így, hogy nem alszol és azt nézegeted mikor kell bevenni.
Legjobb lenne, ha a tényleges felkeléskor beveszed és a kávét csúsztatod.
Az egészséged szerintem fontosabb, ki lehet még bírni plusz 15 percig kávé nélkül.
(válasz kicsiati 130. hozzászólására)

130. kicsiati2017-02-04 12:33
Tudom, hogy ez a legjobb de attól félek, hogy még jobban megzavarja az amúgy is rossz alvásomat. Éjjel amikor felébredek, mindig ránézek az órára. Éjfél, még ráérek.....hajnali 2, még mindig nem kell bevenni... hajnali 4, na most már mehet. :-)
(válasz gyöngy:) 129. hozzászólására)

129. gyöngy:)2017-02-03 19:12
Ez így már jobb!
Megszokod majd, egy idő után szinte fel sem tűnik, hogy beveszed annyira automatikus lesz.
(válasz kicsiati 125. hozzászólására)

128. kicsiati2017-02-03 16:33
Még csak két hete szedem. 1,5 hónap múlva megyek kontroll vérvételre.
(válasz Lisy50 127. hozzászólására)


127. Lisy502017-02-03 13:30
Így egyszerűbb!:)
Mióta szeded? Első időben 3 havonta nézesd a TSH-t ,sajnos ezt nem lehet már abbahagyni:((((
(válasz kicsiati 125. hozzászólására)

126. Panna.332017-02-03 08:03
Általában élethosszig kell szedni.
(válasz kicsiati 125. hozzászólására)

125. kicsiati2017-02-03 07:33
Most két napja úgy szedem, hogy be van készítve az ágyam mellé kis vízzel, és amikor hajnalban felébredek (sokszor ébredek fel éjjel), akkor beveszem.
Kicsit macerás ez az egész, és ha jól sejtem életem végéig szedni kell a gyógyszert? Erről még nem beszéletem az orvossal.

124. Lisy502017-02-02 01:39
Nekem pont úgy jön ki a fél óra,mire kikelek az ágyból,fürdő,felteszem a kávét, már el is telt a fél óra,meglehet szokni!:))

123. kicsiati2017-02-01 18:34
Azért, mert ébredés után kb 15 perc mire leülök meginni a kávét, az meg kevés a felszívódáshoz. Várni meg nem nagyon szeretek. Persze, ha muszáj, akkor változtatok a menetrenden.
(válasz Lisy50 122. hozzászólására)

122. Lisy502017-02-01 13:16
A kávéval én is így vagyok,felébredek,az ágyam mellé van készítve a gyógyszer, ha bevettem rá fél órára iszom csak kávét.
Ébredéskor miért nem veszed be?
(válasz kicsiati 121. hozzászólására)

121. kicsiati2017-02-01 08:34
Sziasztok!
Egy hete szedem a Letrox 50-et.
Én ébredés után kb 15 perccel megiszok egy kávét kevés tejjel, majd egy óra múlva beszedem a gyógyszert, és rá fél órára szoktam reggelizni.
Ez mennyire működhet?
Az a baj, hogy kávé nélkül nem tudom elképzelni a felkelést. :-(

120. Lisy502016-10-30 16:46
Mindenkinél más,nekem 8,6-ról 6,4-re vitte le fél év alatt,meglátod hogy reagál a szervezeted, általában 3 havonta kell ellenőriztetni amíg be nem áll,ha nem jó természetesen emelik az adagot!!
4-ig mondják hogy normális, de pl. én akkor érzem jól magam,ha 2 körül van:)
(válasz Seri94 119. hozzászólására)

119. Seri942016-10-28 21:09
Sziasztok
Én most kezdtem el szedni letroxot 50mg felét,az utolsó tshm 5,64 volt.Megkérdeztem a dokimat;ha ez használ akkor szednem kell e?!és azt mondta igen..
A kérdésem az lenne hogy 1hónap múlva kell vissza mennem vérvételre.Addigra látszani fog az eredmény?Mennyivel viheti kb lejjebb? Ha kevésbé viszi le,emelik az adagot?Bocsi..nem vagyok jártas benne..és tudom mindenkinek más a szervezete de tapasztalatokból talán megtudok valamennyivel többet. :)

118. Panna.332016-09-29 07:17
Volt. Túladagoltad. Csökkenteni kell.
(válasz Katica79 115. hozzászólására)

117. ronka2016-09-29 00:08
nincs , nem
ismerem

116. Veronika272016-09-27 19:54
Te miért szeded a letroxot? Babát szeretnél?
Én is szedem 3 hete, de én is rosszul vagyok tőle, remegek és melegem van, 6,3 tsh-val kezdtem, mai eredményem 0,008 szóval átfordultam túlműködésbe :(
Anti tpo vizsgálatod volt?
(válasz Katica79 115. hozzászólására)


115. Katica792016-08-31 05:53
Sziasztok!En 3 honapja szedem a letroxot.Kezdetben 25mg aztan 50mg.Az 50mgtól olyan rosszul lettem,hogy a szivem ment,magas pulzus,vérnyomás.Hasmenes.Másnak is volt ilyen?Mit csinaltatok ilyenkor?a Tsh 1,4 Ft3 Ft4 jó.2.1Tshnál jól voltam,de ez most katasztrofális.

114. nefaria2016-04-12 22:45
Ha már van endo diagnozisod, igen. Cagy ha laborral igazolt elteres van, kuldd endohoz de ad receptet.
(válasz Delfin75 113. hozzászólására)

113. Delfin752016-04-12 10:11
Sziasztok!
A Letroxot háziorvos is kiírhatja?
Köszi

112. Viviana52016-02-01 14:54
Szia! Nagyon köszönöm a válaszod!
(válasz nefaria 107. hozzászólására)

1 2 3 4 5