Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Lehet tenni valamit ez ellen?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

6. Pici Cirmók2013-05-29 15:56
Még csak 2 hete szedem, azt írták, hogy normális az első hónapban. Még nem akarok dokihoz rohanni vele..

5. kszb2013-05-29 13:38
erre gondoltam én is, ezért írtam, h nem ártana visszamenni a nőgyógyászhoz...
(válasz moonlight13 3. hozzászólására)


4. Dóri___2013-05-28 21:14
Anno nekem is ez volt, másik fogigátlót írt fel az orvos. Utána nem volt pecsételő vérzés, de lett más gond.. Na de az már egy másik fórum témája lehetne.
(válasz Pici Cirmók 1. hozzászólására)

3. moonlight132013-05-28 20:58
Vagy lehet, hogy másik fogamzásgátlót kellene szedni? Inkább az orvossal beszéld meg!
(válasz Pici Cirmók 1. hozzászólására)

2. kszb2013-05-28 19:06
C-vitamin nagy dózisban, vagy Rutascorbin! :)
Illetve nem ártana visszamenni a nőgyógyászhoz.
De a nagy dózisú C- vitamin helyre hozza időlegesen tutira
(válasz Pici Cirmók 1. hozzászólására)

1. Pici Cirmók2013-05-28 19:04
Lehet tenni valamit a fog.gátló miatt bekövetkezett pecsételő vérzés ellen, hogy elmúljon?