Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Rózsaszín csekken küldött pénz nem érkezett meg a címzetthez, ilyenkor nem kéne a feladót kártalanítani? fórum

Rózsaszín csekken küldött pénz nem érkezett meg a címzetthez, ilyenkor nem kéne a feladót kártalanítani? (tudásbázis kérdés)

8. Szeplakisz (válaszként erre: 7. - Tecu21)
2013. ápr. 17. 18:32
Igen, elég szomorú, hogy így megy ez. Akkor hirtelen felment bennem a pumpa és ott is akartam hagyni a szolgáltatót. De persze még a hűségnyilatkozat nem járt le, úgyhogy muszáj ott maradnom. De a legrosszabb az, hogy még mindig nem tudom, hogy a bank, vagy a telefonszolgáltató hibázott. A pénzem meg valahol áll a rendszerben.
7. Tecu21 (válaszként erre: 5. - Szeplakisz)
2013. ápr. 16. 20:09
Az igen...:S Hát ezaz.. ha mi nem fizetünk be valami időbe... akkor aztán bajh van de ezek megtehetik....:S
2013. ápr. 16. 20:06
Már bocs, hogy ilyen hosszan panaszkodtam.. :)
2013. ápr. 16. 20:06

Sajnos szerintem nem lesz belőle semmi.


Hasonlóképpen jártam, csak én ATM-es befizetéssel. A telefonszámlát szoktam ATM-ből fizetni és én hülye rámentem ott a lehetőségeknél arra, hogy "teljes tartozás kifizetése". Viszont én úgy tudtam, hogy az előző hónap már ki van fizetve. Így nyugodtan nyomtam rá. Utána láttam, hogy az előző hónapot levonta mégegyszer. Tehát egy számlát így kétszer fizettünk be.

Ez volt március 2-án, akkor ugye a februári számlát akartam befizetni és levonta mégegyszer a januárt is, amit elvileg februárban már egyszer befizettem és erről meg is volt a bizonylat.


Két hétig járkáltunk a telefonszolgáltatóhoz, akik csak annyit tudtak mondani, hogy nem látják a rendszerbe. Magyarul hozzájuk nem érkezett be a pénz az első befizetésről. Hiába volt nálam a bizonylat, ami igazolja, hogy én pedig befizettem. Panaszt is tettünk, ezt írásba is foglalták, aztán kaptunk egy levelet, hogy sajnálják, de hozzájuk még mindig nem érkezett be a pénz, így nem tudnak mit csinálni. Aztán mentünk a bankhoz. A bank meg csak annyit tud, hogy tényleg lement a számlánkról az az összeg, de nem tudják hol akadt el. Már másfél hónap telt el és még nem kaptam vissza a pénzem. És hozzáteszem ez volt az eddigi legmagasabb telefonszámlánk. A párommal "páros csomagban" vagyunk, és kettőnknek állítanak ki egy számlát. Ez a januári számla volt 18.900,- Ft, az eddigi legmagasabb számlánk, amit így kétszer is befizettünk. Már nagyon hiányzik ez a pénz...


De sajnos sz*rnak ránk. Bezzeg ha mi nem fizetünk, egyből jön a felszólítás. Viszont ha ők hibáznak... az teljesen más.


Már én sem tudom mit lehetne csinálni... Még 5.000,- Ft is hiányozna a pénztárcámból, nem még ennyi.

4. Tecu21 (válaszként erre: 3. - NeKoAn)
2013. ápr. 16. 20:03
írok.üzit!
2013. ápr. 16. 19:57
Szia! Megtennéd, hogy priviben elküldöd nekem az utalvány azonosítóját? Postai alkalmazott vagyok...megnézem, hogy mi történt az utalványoddal! Remélem tudok segíteni!
2013. ápr. 16. 19:55
3.20 akart lenni
2013. ápr. 16. 19:53
Sziasztok! Lenne egy kérdésem aki jártas ebben az ügyben kérem segítsen! 2013.30.20án feladtam rózsaszín csekken 7000-ft, a feladái díj 540 ft volt!! Rá 1 hétre kérdeztem az ielletőt akinek feladtam,hogy na megkapta már a pénzt és nem.... Be mentem a postára azt mondták nekem menjen be a illető OTT a postára, és kérdezze meg nincs-e a postán. Ott azt mondták nincs itt a pénz de a rendszerbe benne van,.hogy fel lett adva a pénz de nem érkezett meg.. a pénz ELVESZETT!! Már 1 hónap eltelt és most kaptam csak vissza a pénzt.. Kérdeztem,hogy valami késedelmi pótlékot kapok-e vagy valami és nem... és megint ki kell majd fizetnem az 540 feladái díjat... Szerintetek menjek tovább az ügybe vagy nem fognak fizetni késedelmi pótlékot , vagy ilyesmit??!!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook