Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Hallott már valaki arról a zsírégetési módról, hogy 8 mp intenzív, 12 mp laza pl. futás, bicikli stb.?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

29. Arel2013-01-23 14:11
Stimmelnek a megadott idők, mp-ben értendők. A meghajtod szót komyolan kell venni! Hosszabb ideig nem is tudod az elején csinálni (tapasztalatom szerrint). És az intervall edzés valóban hatásos.
Én is szeretem a TF 15 perceseit, és valóban le lehet annyi idő alatt is rendesen izzadni, ha azokba a rövid időkbe beleadsz 110%-ot!

28. Skitten2013-01-22 14:12
A Turbo Fire HIIT (High Intensive) videói ilyenek. Legrövidebb 15 perces, van 20,25,35 stb. percesek. A lényeg, hogy kb 40 mp ugrálós, gyors mozgásos részek váltakoznak kb. 1 perces pihenő szakaszokkal. Én ezt szoktam csinálni hetente kb 4-szer és szuper. Egyrészt könnyebb rászánnod magad egy 15 perces edzésre mint egy másfél órásra, másrészt durván megizzaszt, felpörgeti az anyagcseréd és álítólag ilyenkor a zsírégetés még órákkal az edzést követően is tart. Én csak javasolni tudom! :)


27. AlBundy2013-01-22 11:36
Szerintem abban lehet a kulcs, hogy a nagyon magas intenzitásnál felmegy a pulzus az aerob tartomány fölé! anaerob tartományba. Egyrészről ezt hosszú távon már nem tudod csinálni és amúgy is az izmaid látnák kárát, ha hosszú távon csinálod. Viszont a köztes lassabb szakaszokban kapsz elég levegőt, a pulzus is visszacsökken, így tulajdonképpen hosszú távon tudod csinálni és nagyon komoly utóégető hatással.

26. Liojra2013-01-22 09:16
én inkább abban látom a megoldást, hogy kajaszünetekben simán pótolják az elvesztett kalóriákat, sőt még többet, este hazaérve pedig szintén, ráadásul utána ugye már csak pihenés van
(válasz pista55 25. hozzászólására)

25. pista552013-01-21 22:59
Nem csak a sunnyogók kövérek? Azért nem ártana rájuk nézni napközben.:)))
(válasz Liojra 22. hozzászólására)

24. pista552013-01-21 22:58
Lehet, hogy másodperc az csak nagyon sokszor kell ismételni.:)
(válasz Heny 23. hozzászólására)

23. Heny2013-01-21 22:31
Biztos,hogy nem mp.,ennyi idő alatt fel sem lehet normálisan gyorsulni...:)
Én futásban nyomom így és totál egyéni.A lényege sztem a pulzussal való "játék".:)
3 sebességet variálok,3,5 séta,ez 1-5perc,attól függ,futós 8,5-9,ezek 10-20perc és a teperős 10,5.:)Hát...a célkitűzésemtől mind igen messze van még...:(
Na mindegy.Sztem a lényeg a módszeresség és figyelni a tested jelzéseire.
(válasz kryssz 7. hozzászólására)

22. Liojra2013-01-21 21:09
építőipari munkásokról beszélünk, szerintem le vannak terhelve éppen eléggé, de elég sok túlsúlyos van köztük :)
(válasz pista55 21. hozzászólására)

21. pista552013-01-21 20:57
Nagyon egyszerű kiválogatni azokat akik veszélyeztetik a gazdaságunkat. Aki kövér, talicskázzon egész nap míg le nem fogy, aztán mehet vissza a régi kényelmes állásába. :DDD
(válasz Liojra 19. hozzászólására)

20. Liojra2013-01-21 20:55
ja, de amúgy diéta volt mellette persze, és az az alap, anélkül semmit nem ér a mozgás :)

19. Liojra2013-01-21 20:54
Ezért fogunk csődbe menni, mindig is tudtam :D
(válasz pista55 16. hozzászólására)

18. Liojra2013-01-21 20:54
én heti kétszer csináltam, a többi napon aerob volt, meg nagy súlyokkal edzettem :)
(válasz kryssz 15. hozzászólására)

17. pista552013-01-21 20:50
Az nagyon rövid idő ha valaki amúgy keveset mozog, de eszik rendesen.
(válasz snowgirl 14. hozzászólására)


16. pista552013-01-21 20:49
Nagyon rendes nevelőapád lehet. Nem hajtja a dolgozóit eléggé. A kövérebbek sumákok.:)))
(válasz Liojra 13. hozzászólására)

15. kryssz2013-01-21 20:47
És komolyan 20 perc elég naponta? Futással is hatásos lehet?
(válasz Liojra 3. hozzászólására)

14. snowgirl2013-01-21 20:45
Bár én ehhez nem értek, szerintem a pulzusszámmal állhat összefüggésben: a "mindent beleadok" résznél felmegy a pulzusszámod 140 köré/zsírégető tartomány/ és a lazább résznél pedig pihensz, kevésbé megerőltető, aztán megint jön a kemény rész, hogy ne csökkenjen a pulzusszám, és így tovább, 20 percen keresztül.

13. Liojra2013-01-21 20:37
:D Akkor te sem láttad még nevelőapám munkásait :D
(válasz pista55 12. hozzászólására)

12. pista552013-01-21 20:36
Az másféle mozgás. Komolyan, ha valaki kemény fizikai munkát végez, az ritkán túlsúlyos.
(válasz kryssz 9. hozzászólására)

11. Liojra2013-01-21 20:35
[link]

nem pletykaszintű :)
(válasz kryssz 9. hozzászólására)

10. pista552013-01-21 20:35
Inkább napi órákban számolj akkor tuti, hogy hatásos!:)))
(válasz kryssz 7. hozzászólására)

9. kryssz2013-01-21 20:34
Attól azért gondolom, több van benne, mert pl. laza séta közben is mozgok, mégsem "működik".
(válasz pista55 6. hozzászólására)

8. Liojra2013-01-21 20:33
nem, de már láttam olyat :)))
(válasz pista55 5. hozzászólására)

7. kryssz2013-01-21 20:33
Nem tudom, de mindenképpen utána nézek az időtartamoknak! Nem lehet az, hogy egyénre szabható az idő hossza? Nekem biztos, hogy mp-ben mondta az illető.
(válasz katykóca 2. hozzászólására)

6. pista552013-01-21 20:32
Attól működik, hogy mozogsz.:)
(válasz kryssz 4. hozzászólására)

5. pista552013-01-21 20:31
Befo..l tőle mi?:))
(válasz Liojra 3. hozzászólására)


4. kryssz2013-01-21 20:31
Húú, akkor valóban létezik, s valóban működik! Ez szuper! Ma hallottam róla, azillető esküdött rá, énkicsitszkeptikus voltam,nem értem a működési elvét, de ha már ketten vanna akinek bejött, érdemes lehet kipróbálni. Te tudod, hogy mi a titk? MItől működik?

3. Liojra2013-01-21 20:29
Intervall edzés a neve, és a saját bőrömön tapasztaltam, hogy szuper hatásos, nem csak "meghalás" szempontjából :)) Én mondjuk úgy szoktam, hogy 1,5 perc aktív tekerés szobabiciklin, de akkor tényleg mindent beleadva, majd meghalva, majd 0,5 perc laza tekerés. És mindezt 20 perc hosszan.
Rohadt jót tesz az anyagcserédnek.

2. katykóca2013-01-21 20:27
intervall edzésnek hívják, bár inkább 8 perc és 12 perc nem mp.

1. kryssz2013-01-21 20:25
Hallott már valaki arról a zsírégetési módról, hogy 8 mp intenzív, 12 mp laza pl. futás, bicikli stb.?