Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Eladó ingatlanok iránt érdeklődő külföldiek... fórum

Eladó ingatlanok iránt érdeklődő külföldiek... (beszélgetős fórum)

19. 80ASIQ (válaszként erre: 18. - 80ASIQ)
2012. dec. 25. 13:32
Engem.
18. 80ASIQ (válaszként erre: 17. - A9e26193e7)
2012. dec. 25. 13:32
Ha mi vásárolunk külföldön, az nem zavar.
17. a9e26193e7 (válaszként erre: 10. - 80ASIQ)
2012. dec. 25. 11:02

Nekem sem tetszik minden külföldi tulajdonrész-szerzése és egyetértenék egy erősebb kontrollal, bár én is vásároltam ingatlant külföldön.

Megjegyzem, hogy speciálisan a termőföld értékesítése, mint olyan, még magyar és magyar felek közt is komoly bürokrácia, a jogszabály és az elővásárlási jog miatt.

16. 80ASIQ (válaszként erre: 15. - Horex)
2012. dec. 24. 21:38
Sajnos valóban nincs módom ebbe beleavatkozni...
15. horex (válaszként erre: 10. - 80ASIQ)
2012. dec. 24. 11:35

Vedd meg a románok elöl a házakat.

Nem hinném hogy bármi közöd lennem, ha valaki eladja a telkét egy románnak vagy bárki más külföldinek

14. horex
2012. dec. 24. 11:30

Spam és a fraud más

A fraud vagy nigériai

[link]

Kezdő voltam ez ügyben Belefutottam egyszer, ő ír volt és mindenáron meg akart venni egy drága antik bútort a feleségének

Semmi gond, küldtem neki több képet, majd ő küldi a pénzt + a szállitsra valót

Telefonon is felhívott, szinte letutiztunk mindent

Aztán küldött egy csekket is amit nyugtáztam, de emil fordultával irta hogy mégiscsak ő akarja intézni a szállitást és küldjek vissza Western-nel azonnal 200fontot

Valahogy gyanus lett, nem is tudom miért

Bemutattam a banban csekket, mondtam szerintem hamis, de vizsgálják meg

Sajnos ez a vizsgálat pár ezer forintomba került, mert hivatalos úton kérik le a kibocsájtó banktol a referenciákat

No, aztán elkezdtem hulyiteni rendesen

Kikerestem az adott cime közelében egy WU fiókot és küldtem neki egy kamu kódot, hogy ott a pénzt

a csekkjét meg idő hiány miatt még nem váltottam be

Ment a hulyités jó darabig, aztán kiröhögtem

Dehát felnő mindig egy új nemzedék akik beugranak ilyennek és nem csak nálunk, mint olvasható

2012. dec. 24. 09:11

Ezek az ún nigériai levél alapján kitervelt csalások. Az amcsi titkosszolgák szerint ezekkel a scamekkel több mint 100 milla dolcsit és a briteknél cca.150 mill.fontot csaltak ki a hiszékenyektől.

Íme Mr.Bellről pár info angolul, keress bele az oldalon jó pár hasáb foglalkozik vele:

[link]

Olvasnivaló magyarul:

[link]

2012. dec. 24. 07:41
szélhámos mindenütt akad ma ...de régen se volt másképp óvatosság nem árt
2012. dec. 23. 22:42
persze ez igy is van...csak ha az ember meg akar szabadulni az ingatlanjátok akkor ez nem feltétlenül lenne kizáró ok
10. 80ASIQ
2012. dec. 23. 22:34

Nekem az sem tetszik amikor teljesen legálisan és törvényesen akar valaki ingatlant venni Magyarországon. Sajnos mifelénk (Gyula) sokan vesznek házakat román állampolgárok (de nem magyarok). Ugye az EU ezt lehetővé teszi. Ami a történelem során nem sikerült fegyverrel az most sikerülhet ház és telekvásárlásokkal vagyis elfoglalnak bennünket. Engem nem nagyon vigasztal, hogy mi is vásárolhatunk külföldön.

Az "ilyen" gyanús angol nyelvű leveleket én is olvasás nélkül egy kemény és határozott és céltudatos Delete leütéssel törlöm.

9. d6dabe37e1 (válaszként erre: 7. - Monyó58)
2012. dec. 23. 22:22

köcsögök... gondolom te is ugy voltál vele elöször hogy végre egy érdeklődő... ki tudja hányan bedölnek nekik...

és ha megszerzi ezeket az adatokat? mire megy vele?

8. Annie1130 (válaszként erre: 6. - D6dabe37e1)
2012. dec. 23. 22:19
Sajnos már rég óta létezik ez a jelenség. Külföldön még olyanról is hallottam, hogy az emberek kukájából kiszednek mindenféle papírt, amelyekből személyes adatokhoz jutnak. Biztos itthon is működik már, de valahogy ez nincs benne a köztudatban, hogy a személyes adatok legalább akkora kicset képviselnek, mint egy autó, vagy egy lakás.
2012. dec. 23. 22:17

Huhhh ez kemény....nekünk van eladó kettő házunk...és pont tegnap kaptam egy e-mailt egy David Bell nevű embertől. Írtam is vissza neki, és ma válaszolt, hogy ő Irakban egy orvos, egy katonai orvos, és itt Magyarországon szeretne kialakítani majd egy céget, mert ott akarja hagyni Irakot. De amíg nem, addig nálunk elszállásolna gyógyszereket meg orvosi felszereléseket. Utána jönne egy vöröskersztes helikopter, ahol egy pasi odaadna egy dobozt teli pénzzel, és ennek a harminc százalékát megkapnánk. Erről a pasi nem tudhat, hogy pénz van benne, és én kapnék egy kódot, amivel ki tudom nyitni...és természetesen megvenné a házakat...

Berakom ide a levelet:

Hello,

Thank you for your reply ? How is the investment climate in your

country at the moment ? I will buy all the house for your price.I

thank you for the discount too.

I will be relocating to your Country, this is why I contacted you so

that we can conclude a deal towards my plan to invest in your Country.

As a result of this, it will be important for me to reveal to you

that I made the sum $1.9 One million,nine hundred United States

dollars Only from drugs and medical equipment supplies while I was in

Iraq. If I have your firm reassurance to assist me receive the

money,deduct the cost for your property I am buying and secure the

rest of the money for me until I am disengaged from the military

hospital here,then I will inform you how the money will be sent to

you.The money is in a well secured box locked with security code known

to me and only I alone.I will disclose the code to you the moment you

inform me of the receipt of the box in your country.The box will be

carried in an air ambulance and will be brought to you by a

representative of the red cross as medical supplies.So you don't have

any thing to worry about because the money will be brought safely to

your house address as you will provide for me.

I want to assure you that every protocol for the delivery of the box

to you will be finalized as soon as you forward to me the necessary

information as requested below.I will update you as we proceed.However

I want to let you know that this transaction is 100% risk free because

I will assign a red cross diplomat to handle the delivery of the money

to you from here to your city address as you will send to me.I will

give you the contact of the diplomat just like I will give yours to

him when the box departs Afghanistan.Do you now see why I am

requesting for your information.I need you to stand in for me in this

deal because I am practically unable to handle or oversee the

transaction from here due to the severe restrictions on us over here.

I will offer you 30% of the money in the luggage.Therefore when the

box arrive your countryhome,I will give you the unlock code so you can

open the box and deduct your 30% share.That is after you have removed

the money for your property, while the 70% will be kept for me.I trust

that you will keep my own share of the money secure and safe until I

come over to your country.I will address you as the beneficiary and

receiver of the box which will be delivered by the diplomat.

Kindly provide me with the following information so that I can have

the box properly addressed to you.

YOUR FULL NAME.........

YOUR FULL ADDRESS...................

YOUR DIRECT TELEPHONE NUMBER........

CITY................................

COUNTRY.............................

I wait for your contact details so we can go on. Four days from the

date I receive your data for addressing the box to you, the money

should be delivered to you because I urgently need an honest person

that will receive and take safe custody of the box while I prepare for

my coming. Once again you shall take 30% of the money and 70% is for

me. I hope I have been very fair on this deal.

The $1.9m will be shared strictly between you and I based on the

percentage above.

I expect your information.Please note that I did not inform the

diplomat that the box contain money.This secret is between you and I.

Regards,

Capt.David Bell md.

2012. dec. 23. 22:16

felháboritó amugy....

most találtam egy másikat is

[link]

itt még képeket is feltesz, hogy még hitelesebbnek tűnjön... pofám leszakad ezek milyen pofátlanok

5. Annie1130 (válaszként erre: 4. - D6dabe37e1)
2012. dec. 23. 22:02
Ez egy ún. identity freud. Az a dolog lényege, hogy ő bizalmat próbál ébreszteni a címzettben, akinek leírja, hogy milyen magas beosztásban dolgozik, milyen fontos szervezetek tagja, bla, bla, bla...Majd, ha a kedves kiszemelt válaszol, további levelekben próbál az ember bizalmába férkőzni. Mivel arra hivatkozik, hogy egy nagyobb összeget szeretne a számládon letétbe helyezni, így szüksége lesz majd a nevedre, címedre, bankszámlaszámodra. Na, és itt vana bűncselekmény!Ellopják a személyes adataidat, amelyeket aztán ki tudja, milyen ügyletekhez használnak fel!Kukába az ilyen levelekkel, vagy az ambíciózusabbak fel is jelenthetik a küldőt, amelynek nem sok értelme van, mert a vizsgálatok szerint ezek a levelek nagy része valahonnan Afrikából érkeznek...
2012. dec. 23. 21:54
Leirja a fél életét amit nem kérdezett senki, megvenné a házad holott még nem is látta... nem tudom kit néznek ezek ennyire hülyének... az egyik email én kaptam személyesen a másikat neten találtam. Rákerestem mert elég gyanus volt a dolog...nem tudom mit akarja kiszedni az emberből, de ne döljetek be neki... szemetek.... az ember örül hogy végre van egy érdeklődő, erre szivatás az egész...
3. 1b2d7e91c0 (válaszként erre: 2. - D6dabe37e1)
2012. dec. 23. 21:54
Meg sem nyitok ilyen emailokat.
2012. dec. 23. 21:52

vagy ilyet

Greetings ,

I contact you in response to your advertised property.I contacted you primarily in confidence hoping that you can be a trustworthy person and would also be helpful in a matter like this.I am interested in your property and i will pay for it because i will need it now i have been deployed to Hungary.

My name is Dr. Bryant Mclnnes. I am a member of the Red Cross Organization Afghanistan. I am presently serving in the Organization as a casualty doctor of the 1st Infantry Division Military, I am responsible for casualty internship in the camp.

During my 6 years stay here in Afghanistan,i was able to make the sum of 9.2million USD.This money came from all my hard works and some deals which i got involved in the camp.

However, due to my present age staff commitment and code of conduct in the Organization Which makes it impossible for me to transfer the money into my account.This is the reason I ask for your hand in partnership.I have a 100% authentic means of transferring the money through diplomatic courier service .I just need your acceptance and all is done.The only way to be safe with this money is to invest it.So i need someone i could deal with.If you accept,i will transfer the money to Europe where you will be the beneficiary.

If you are interested please send me your personal mobile number so i can call you for further inquires when i am out of our military network.

You can also send me a confirmation email so that we can move forward with this deal and discuss the percentage that you will be entitled to out of the whole amount after i must have paid for your property.Indicate your interest and I will give you more details concerning this transaction.

2012. dec. 23. 21:51

Ne döljetek be ha egy ilyen, vagy ehhez hasonló emailt kapnátok....

Seine Mail zur Kontaktaufnahme ...

I contact you in response to your advertised Property .I contacted you primarily in confidence hoping that you can be a trustworthy person and would also be helpful in a matter like this.I am interested in your Property and i will pay for it because i will need it when i am deployed to Europe for some investment purpose. My name is Sgt. Wallace James Connell II I am a member of the Red Cross Organization Afghanistan. I am presently serving in the 1st Infantry Division Military, I am responsible for providing top security network and guideline to foreign oil companies in Afghanistan .I have been deployed to Joint Multinational Readiness Center(JMRC),Hohenfels(Upper Palatinate) in Bavaria,Germany. During my 6 years stay here in Afghanistan,i was able to make the sum of 16.2million USD.However, due to my present staff commitment and code of conduct in the US millitary service (pentagon) Which makes it impossible for me to transfer the money into my account.This is the reason I ask for your hand in partnership.I have a 100% authentic means of transferring the money through diplomatic courier service .I just need your acceptance and all is done.The only way to be safe with this money is to invest it there in Europe considering the fact that i will be there for some time.So i need someone i could deal with.If you accept,i will transfer the money to Europe where you will be the beneficiary. You can also send me a confirmation email so that we can move forward with this deal and discuss the percentage that you will be entitled to out of the whole amount after i must have paid for your property.Indicate your interest and I will give you more details concerning this transaction. Regards, Sgt. Wallace James .

További ajánlott fórumok:

Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook