Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Már kétszer ugyanazért a hiba miatt kellett szervizbe adnom a készüléket, mégsem cserélik ki! Mit lehet tenni? fórum

Már kétszer ugyanazért a hiba miatt kellett szervizbe adnom a készüléket, mégsem cserélik ki! Mit lehet tenni? (tudásbázis kérdés)


2012. dec. 2. 13:09
köszönöm a hozzászólást. Hát, marad a levelezés, de egyenlőre örülnék, ha visszakerülne már a tabletem.
2012. nov. 29. 16:13
8. katie_rose (válaszként erre: 2. - Vberni01)
2012. nov. 29. 15:59

Nekem a laptopommal volt ugyanez. ráadásul Brno-ban van csak márkaszervíz. Legalább 5ször volt kint a gépem és végül nekem kellett kiderítenem a problémát, csatolnom a leírást,hogy megcsinálják. de ekkor már nem akarták elvinni,mert szerintük jó volt a gépem (be sem kapcsolt!!).

Én a fogyasztóvédelemmel fenyegetőztem. ez hatott. :)

7. b399a09e0e (válaszként erre: 3. - Kiszvorosz)
2012. nov. 29. 14:50

Ha javíthatatlan igaz hogy kicserélik!

Nekem anno nokia N73 voltés valami baja lett, kiderült nem javítható, persze előtte odavolt 6 hétig a gyártó szervízbe!

Visszajött T-hoz hogy mit mond a nokia szervíz, utána mondták hogy ennyi az értéke a telónak, válasszak helyette bármilyen telót ami ebben a kategóriában van, vagy olcsóbb...

Nekem eddig még nem volt rossz véleményem.


Most Sony Xperia U telóm van; hát okos teló az biztos, csak kérdés meddig is lesz okos, és mikor lesz valami baja!

6. Pahet a vadász (válaszként erre: 2. - Vberni01)
2012. nov. 29. 14:35

Szia, nekünk egy érintőképernyős telefon romlott el, 1 év alatt 6*!


legszívesebben bemásolnám a levelezésemet a T-commal, majd a fogyasztóvédelemmel, majd pedig a békéltető testülettel, de nem teszem, mert tele van személyes adatokkal.. a végeredmény az lett hogy:


SEMMI!

fel is d..hatom a telefonomat, akkor sem cserélik ki..és erre jogszabály is van.


Sajnálom :(

5. syria (válaszként erre: 2. - Vberni01)
2012. nov. 29. 14:32
Hát ez brutális történet. :( Esetleg a fogyasztóvédelem?
4. secret! (válaszként erre: 3. - Kiszvorosz)
2012. nov. 29. 14:28

Pontosan így jártam én is. Nem cserélik ki. Javítják, végtelenségig.


Nincs közelebb egy partnerszervíz?

3. kiszvorosz (válaszként erre: 1. - Vberni01)
2012. nov. 29. 14:15
Nekem a nyáron többet volt szervízben a telefonom, mint nálam. 5* szervíz, ebből 2* gyártói szervíz. Már mindent kicseréltek benne/rajta, gyakorlatilag csak a ház az eredeti, mégsem cseréltek. Írtam már a gyártónak, a forgalmazónak,eredmény nulla. Azt írták, ha javíthatatlan lesz, majd cserélik.
2012. nov. 29. 14:13

A Tabletemen folyamatosan beesik az usb csatlakozó, emiatt már kétszer vittem vissza a media marktba a készüléket. az út oda vissza 100 km- ezt ugye kétszer kell megtenni. Egyszer oda, majd ha szólnak, hogy kész, akkor ismét.


Az ügyfélkapcsolati munkatárs közölte, hogy nem cserélik ki, hiába ugyanaz a gond a készülékkel, mivel már eltörölték a korábbi törvényt, mely szerint ha valamit háromszor ugyanazzal a hibával visznek vissza, ki kell cserélni.


Van ötletetek mit csinálhatnék? A tablet sem volt olcsó, a gázolaj sem az.... :( Az pedig hogy munkaeszköz is ráadásul, és 3-5 hetet kell rá várni, sem fair!

2012. nov. 29. 14:10
Már kétszer ugyanazért a hiba miatt kellett szervizbe adnom a készüléket, mégsem cserélik ki! Mit lehet tenni?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook