Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - 3. héttől köztes vérzés mitől lehet?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

12. zzsuga2012-10-02 10:40
ja most látom, hogy a tsh minimális, az mennyi volt?

11. zzsuga2012-10-02 10:39
Mi van az inzulinnal? Ő a főbűnös? mi az a minimális eltérés? Minimálisnál nem kapnak gyógyszert, csak diéta és mozgás, nem meforalt. A meforaltól viszont javulnia kellett volna a pecsételésnek, ha nem javult az azt jelenti, hogy nem jó a gyógyszer vagy erős az adag vagy gyenge, de tutira nem jó...
(válasz Toerisz 10. hozzászólására)


10. Toerisz2012-10-02 10:05
Cukor terhelés is volt, minimálisan eltér a tsh-m, kaptam rá Meforalt, azt szedem is.
(válasz zzsuga 8. hozzászólására)

9. Toerisz2012-10-02 10:03
Pont ezt teszem most, annyi javult, hogy nem vagyok felpuffadva.
(válasz Noranna76 7. hozzászólására)

8. zzsuga2012-10-02 09:45
Cukor-inzulin terhelése voltál már? Ugyanis, hiéba jó a progi szionted a 21. napon, a magas inzulin tönkrevágja a sárgatestet és ezért kezdhetsz el barnázni. A négy vetélés után pdeig ha nem volt még ilyen terhelés tutira megcsináltatnám, mert a bebó lehet ezért sem sikerül. Nekem minden hormonlelete jó, tsh, t3,t4 jó, elvetéltem és kiderült hogy bizony magas az inzulin érték és már magsa a cukor is. Nem vagyok túlsúlyos, sőt mostmár a diéra miatt már sovány kategóriába tartozok és bizony nekem is nagyon jó a 21 napi progi szint, de a 23 vagy 25 naptól kezdődóen barnázgatok, mert a magas inzilin tönkervágja a sárgatestet..., ami kell az eleján a babab fejlődéséhez...
(válasz Toerisz 5. hozzászólására)

7. Noranna762012-10-02 09:36
Remélem,hamar megtalálod a választ:)
lehet egy gyógynövényes teakúra is segíthetne..
ártani nem árt,ha nincs miomad,cisztád,és rendben vannak a hormonok..egy sima palástfű-cickafarktea jól jöhet..
a cickafark teát a ciklus első felében,míg a palástfűvet a második felében kell inni..1-1 csésze..1 hónap szünet,és kezd újra..ne vidd túlzásba..elég egy csésze.
(válasz Toerisz 5. hozzászólására)

6. Vigyorex62012-10-02 09:31
Mennyi volt a progeszteronod az ovuláció után? 21. vagy 23. napon?
(válasz Toerisz 5. hozzászólására)

5. Toerisz2012-10-02 09:25
Óh, már mindenemet megvizsgálták, orvosi kérdőjel vagyok :)
Pajzsmirigyem rendben.
Azért kérdezem, hátha valakinek volt hasonló.
(válasz Noranna76 4. hozzászólására)


4. Noranna762012-10-02 09:22
:( sajnálom..
akkor esetleg hormonvizsgálatra kellene menned..
ösztrogén vagy túl kevés progeszteron állít elő pajzsmirigy problémát..lehet egy kivizsgálás nem árt..
(válasz Toerisz 3. hozzászólására)

3. Toerisz2012-10-02 09:18
4. hónapja a peteérés után egy héttel rendszeresen enyhe köztes vérzés jelentkezik. Volt valakinek ilyen? Voltam dokinál, ő megnézett uh-val, de nem talált semmit.
3. éve nem szedek fogamzásgátlót, és babát szeretnénk. 4 vetélésen vagyok túl, és most kezdhetnénk az új "projektbe" de így kicsit félek.

2. Noranna762012-10-02 09:18
Felfázás,esetleg együtlét utáni enyhe vérzés,méhszájseb,hormonváltozás..
(válasz Toerisz 1. hozzászólására)

1. Toerisz2012-10-02 09:16
3. héttől köztes vérzés mitől lehet?