Banki kölcsön (beszélgetős fórum)
nem régóta. én is úgy tudom, hogy tesóm mesélte, hogy az alap kölcsönt (folyószámlást) megigényelte telefonon, és ott azt mondták, hogy az irodájukban kellett leadni az igénylést abban a fiókjukban, ami a lakhelyhez területileg illetékes.felhívta a munkatárs, és egyeztetett időpontban ott történt meg az igénylés. viszont az otthoni szolgáltatáskor viszont ugyanúgy kijön hozzá az ügynök, és a lakásán veszik fel az igénylést.
igen igazad van, megéri várni. viszont ugyanannyira sok ember választja a kényelem miatt az otthoni szolgáltatást. évek óta rengeteg ember vesz fel tőlük így is pénzt. nálunk az ügynök egy 52 lakásos panelházban kb hetente 15 helyre jár. tudom mert már régóta ő csinálja, és nálunk a házban mindenki mindent tud,így hamar kiderül ki vesz fel tőlük így pénzt.de sokan nem is szégyellik,hisz tudják, nem ő az egyetlen. de tény, hogy most ,a folyószámlás hitellel gyarapodtak az ügyfelek.sokkal egyszerűbb felvenni minjt a bankban, és ráadásul nem mondhatnám hogy annyira vészes a kamat sem.
Mióta változtatták? Mármint hogy irodában lehet csak felvenni?
Mert 6 hónappal ezelőtt még hozzám kijött az ügynök, pedig eleve közöltem a telefonban, hogy átutalással fogom kérni.
Igazad van, 10 nap az átfutás, de megéri a várakozás, ha nem a dupláját kell visszafizetned.
Én ilyen hűtő, meg egyéb dolgokat akciós áruvásárlási hitelre veszem, amikor nincs kezelési ktsg. és kamat.
Mondjuk, ha 40 fokban elromlana, akkor nem tudnám megvárni az akciót, de akkor is csak áruvásárlásira venném, nem Providentre.
Nekem az autóvizsgáztatása került váratlanul 60eFt-al többe, de meg tudtam beszélni az autószerelővel, hogy csak 10 nap múlva fizetek.
Meg az is ciki, ha az embernél hetente kopogtat az ügynök és az egész település látja.
igen, a kijáróssal felvett hitel mindenképp a duplája.mondjuk mostmár abban változtattak, hogy a folyószámlás szolgáltatás az ún. alapkölcsön.ezt személyesen az irodába kell intézni. ha kijáróssal veszed fel, akkor otthon kell, amikor kijönnek.
egy a baj, hogy a folyószámlás szolgáltatásnál még mindig 10 nap az átfutás,míg ha házhoz viszik a pénzt, akkor másnap megkapod.
ha valami gubanc van , pl elromlik a hűtő a 40 fokos melegben, és nincs pénzed újat venni hirtelen, vagy egyáltalán semmilyenre nem futja, akkor meg vagy lőve, ha tőlük akarsz felvenni, mert ha rögtön akarsz hűtőt, akkor muszáj otthoni szolgáltatást igényelni.
Nem tudom, hogy általában mennyit kapnak az ügynökök, de én most így heti 2.300,-Ft-ot fizetek, 30 hétig.
Erre a 2300,-ra jött volna 800,-Ft., ha az ügynököset választom, tehát heti 3100,-Ft. lett volna, ráadásul abban az esetben csak 45 hétre adták volna.(Hogy miért, azt ne kérdezd!)
Tehát a 60eFt. kölcsönre a jelenlegi 69eFt. helyett 139eFt-ot fizettem volna vissza a 45 hét alatt.
Na végre !!!
Végre valaki, aki igazolni tudja az állításaimat!:)
Más Providentes fórumon már meggyanúsítottak, hogy Pr.ügynök vagyok, mert senki nem hallott az átutalásos eljárásról és fizetik a nagy pénzt az ügynöknek.
Bevallom, én már vettem fel tőlük, mert nagy hirtelen szükségem lett 60eFt-ra.
De én átutalással kértem, - ennek feltétele a saját bankszámla - ezért 6 hónapra 69eFt-ot kell visszafizetnem.
Azaz, az összes költségem ezen az összegen, ennyi időre 9eFt. volt.
Én a Providentről jó véleménnyel vagyok, ...de csak az ÁTUTALÁSOS módszerrel.
Ebben a formában ugyanúgy működik mint a többi bank, csak sokkal gyorsabbak.
Az más kérdés, hogy az ügynökük erőszakosan ráakart beszélni a "kijárósra" és bár minden feltételnek megfeleltem, nem akarta megadatni átutalásossal a hitelt.
Erre írtam a panaszos levelet a Vezérigazgatóságra (azért tudom az email címet is) és 2 óra múlva megvolt a jóváhagyott hitel.
Na de ez a számla nem csak azoknak van, akik ilyet vettek fel? Aki meg a házit kérte, annak nem adnak számlaszámot.
Egy ismerősöm ezt mesélte. Valami hasonló helyzetbe került ő is, de náluk nem az volt, hogy ő költözött, hanem a providentes lépett ki, mire kapott nagy nehezen egy újat addigra már több hetes elmaradása volt és a minősítése a békafeneke alá került, pedig nem az ő hibája volt.
Fogalmam sincs. Nem ismerem nagyon őket, de úgy tudom, hogy még számlaszám sincs, ahova utalhat az ügyfél.
Ez az egyik nagy probléma velük.
Nem érdekli a bankot, hogy ő megtett mindent.
Erre az email címre írjon panaszos levelet.
Ez a vezérigazgatóság és ripsz-ropsz intézkedni fognak.
Szó elszáll, az írás megmarad!
hr.hungary@provident.hu
Ha bizonyítani tudja, hogy ő mindent megtett???
Mi lenne a megoldás?
Adja fel rózsaszín csekken?
Akkor miért fizeti az ügynök díját?
Akkor ne fizessen és kész!
Jelezze az ügyfélszolgálaton az új címét még egyszer, ha ezután is semmi, akkor ne erőszakolja a fizetést.
A beszélgetés pontos idejét és az ügyintéző nevét jegyezze fel, - mivel rögzített beszélgetés - és arra lehet hivatkozni adott esetben. Nem fognak tudni vele semmit sem csinálni.
Kedves mindenki!
Egyik barátnőm providenttől kölcsönt vett fel. Az otthoni szolgáltatást vette igénybe, egy darabig fizette rendesen a kölcsönt mivel járt hozzá a képviselő rendesen. Aztán elköltözött és onnantól kezdve nem ment hozzájuk egy képviselő sem a pénzért, pedig elvileg fizeti ugye az otthoni szolgáltatást. Ilyenkor lehet-e tenni valamit ha nem a barátnőm hiábájából nem történik meg a befizetés, és ezt már jelezte az ügyfélszolgálaton is de azóta is változatlan a helyzet! Ha valaki tudd kérem adjon tanácsot!
További ajánlott fórumok:
- Segítsetek megoldást találni, vészhelyzet van, hogyan tudnék kölcsönt szerezni?
- A providenttől egy családon belül hány ember vehet fel kölcsönt egyszerre?
- Keressük azokat, akiktől kölcsön kért Bared
- Pénzt kérnek kölcsön Tőled, de Te nem akarsz adni... mit mondasz?
- Szerintetek pofátlanság pénzt kölcsönadni rokonnak kamatra?
- Lakásváráslás banki kölcsönnel...