Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » GYED után munka fórum

GYED után munka (beszélgetős fórum)


22. Bonti74 (válaszként erre: 21. - Judy5)
2012. jún. 5. 18:32

Én tanár vagyok és sajnos ez a szakma nem fizet valami jól...:( Ez sem...:(

4 gyerek? Gratula! Nekem 3 van, de sokszor már nagyon fáradt vagyok.

Nem tudom munka mellett milyen lesz, mert még egyenlőre a szabimat töltöm a nyár végéig.

21. Judy5 (válaszként erre: 20. - Bonti74)
2012. jún. 5. 17:50
Mondjuk az én nettóm 6 órában+gyes nem éri el a 8 órás nettóm, de 4 gyerek mellett jobb ha csak 6-ban melózok. Ha egyáltalán visszavesznek. Majd csak nyáron értekezek velük.:(
20. Bonti74 (válaszként erre: 19. - Judy5)
2012. jún. 5. 16:41

Szívesen!:)

Nekem pl. annyi a nettóm, hogy u.annyit kapok 6 órára a gyessel együtt, mintha 8 órában dolgoznék, akkor meg minek melózzak annyit nem?

19. Judy5 (válaszként erre: 17. - Bonti74)
2012. jún. 5. 13:10
Köszönöm a választ. Akkor azt hiszem, marad a 6 óra.:)
18. Kangaroo Island (válaszként erre: 15. - Irgum-burgum)
2012. jún. 5. 12:04

az a ciki, hogy 7 órában dolgoztam, tehát napi 1et kellene elnézniük, de nem hajlandóak.

túl jó munkahely ahhoz, hogy otthagyjam, ha kirúgnak vagy nagyon szemetek lennének velem, akkor elmegyek.

17. Bonti74 (válaszként erre: 16. - Judy5)
2012. jún. 5. 11:32

Ugyan nem tőlem kérdezted, de mivel ugyan így vagyok ezért valamennyire tudom a témát.

Szóval ha 8-ba mész vissza, akkor csak az anyukád lehet vele gyesen. De akkor bölcsibe nem mehet a gyerek.

Ha 6-ba mész vissza, akkor igényelheted te a gyest és akkor bölcsibe is mehet.

16. Judy5 (válaszként erre: 10. - Valica26)
2012. jún. 5. 11:06

Valica,

Mivel te szakmabeli vagy, lenne egy kérdésem?


Ha a gyerek bölibe megy szeptembertől, akkor is jár a gyes??Én meg 6 órába mennék dolgozni. Vagy 8-ba és a nyugdíjas édesanyám igényelné a gyest.

15. irgum-burgum (válaszként erre: 14. - Kangaroo Island)
2012. jún. 5. 06:52