Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Gynevac injekció után volt valakinek menstruációs zavara?

Kategória: Összes fórumtéma » Szépség & egészség » Egészség


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

6. picurka32012-05-21 19:29
Köszönöm, nekem sajna a szuri óta 5 hónap alatt háromszor volt meg és nem vok terhes!

5. panna772012-05-21 19:27
Igen, a következő hónaban már nem jött meg, mert babás voltam. :-)


4. viktoriavoros2012-05-21 19:27
nem

3. Ágio84052012-05-21 19:21
nem volt.

2. Suesue2012-05-21 19:17
Nekem nem okozott semmi elváltozást a menstruációmban.

1. picurka32012-05-21 19:10
Sziasztok! Gynevac injekció után volt vkinek menstruációs zavara?