Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » A K.KABA soha tobbet be nem megyek..... fórum

A K.KABA soha tobbet be nem megyek..... (beszélgetős fórum)


1 2
47. grizus
2014. febr. 24. 17:32
Régi fórum - szerintem a kérdező kicsit túlreagálta a dolgot. Nyilván ez volt az utolsó kanapéjuk. Legalább várja meg, míg kihozzák és megjavítják. Lehet, hogy önhibájukon kívül történt a dolog, nem kell azonnal ugrani.
46. bibity (válaszként erre: 31. - Borsika)
2014. febr. 24. 17:00
Még a KIKA normálisabb, mint a másik, hidd el. Nekem nem szóltak, és rá kellett volna fizetnem, hogy kicseréljék... Pedig személyesen mentem az asztalt verni, és nem finomkodtam már legutóbb.
45. bibity (válaszként erre: 1. - Borsika)
2014. febr. 24. 16:57

Nekem az IKEA hozott kitörött lábú kanapét, és szó nélkül berakták. Mikor elmentek, vettük észre!

Az volt az utsó darab ilyen állítólag, és ha cseéltetni akartam volna, a szállítás engem terhelt volna!

3x voltam személyesen reklamálni, végül áruházvezetőt kellett odahivatnom, és árleszállítást tudtam kérni, mást nem. Csere max. ráfizetéssel.

Azóta is vásároltam már IKEÁból, de náluk sem minden olyan rózsás!

44. moonlight13 (válaszként erre: 43. - Funny)
2012. máj. 19. 18:19
Nem akartam már tovább keresgélni, és máshol sem lett volna olcsóbb... :(
43. Funny (válaszként erre: 42. - Moonlight13)
2012. máj. 19. 14:53
Nem voltal eleg eroszakos. :-)
42. moonlight13 (válaszként erre: 39. - Funny)
2012. máj. 18. 17:34

Bocs, azért írtam, mert én egy hűtőt vettem, ami utolsó volt az üzletben kiállítva, és egy fillért sem akartak engedni. Nekem pedig kellett, úgyhogy megvettem!

Csak egy próbálkozás volt,hogy de ez az utolsó... és nekem nem jött be! :(

41. Funny (válaszként erre: 40. - 91d4989ab9)
2012. máj. 17. 21:24

Huhh! Efolott en el is siklottam.

Oke, hogy 8 napon belul ki kell fizetni a teljes osszeget, de akkor 8 napon belul meg is kell erkeznie a rendelt termeknek. Vagy tevedek? (En nem fizetnek elolegen kivul, amig nincs ott kifogastalan allapotban.)

40. 91d4989ab9 (válaszként erre: 31. - Borsika)
2012. máj. 17. 21:12
fél millát kifizettél előre nekik? te se vagy piskota azért
39. Funny (válaszként erre: 38. - Moonlight13)
2012. máj. 17. 21:10

Meg jo,hogy megprobaljak,jobb aron eladni! De mivel utolso darab, az volt ott a legtovabb, a legmelyebben elrejtve, stb... Igy valoszinuleg az amortizalodott a leginkabb. Vagy, ha nem is, akkor is gondolhatja ezt/hivatkozhat erre a vevo. Ezert szoktak jobb helyeken kedvezmenyt biztositani.

Azert pedig bocsi, hogy rosszul fogalmaztam, valoban nem KELL.

38. moonlight13 (válaszként erre: 34. - Funny)
2012. máj. 17. 20:36

Ilyen, hogy az utolsó darabra kell kedvezményt adni, nincs! Ha az áruház úgy gondolja, hogy el tudja adni az utolsó darabot is jó áron, nem fog csak azért kedvezményt adni, mert az az utolsó.

Legfeljebb akkor, ha már kezd kimenni a divatból... De itt szerintem ilyenről szó sincs!

37. moonlight13 (válaszként erre: 34. - Funny)
2012. máj. 17. 20:34

Én is éppen keresőfélben vagyok, és nem olyan egyszerű megtalálni a megfelelőt!

Valami kedvezményt azért szerintem is meg kellene próbálni kérni. Elvégre nem a megbeszélt feltételek szerint teljesítettek.

36. Funny (válaszként erre: 35. - A0c1361e44)
2012. máj. 17. 20:32
Na, igen. Valami kis kompenzacio nem artana, ha ugy dont, higy kivarja a 6 hetet.
35. a0c1361e44 (válaszként erre: 31. - Borsika)
2012. máj. 17. 20:29
Nem kaptál kedvezményt a várakozás miatt?
34. Funny (válaszként erre: 31. - Borsika)
2012. máj. 17. 20:26

Az utolso darabra eleve kedvezmenyt kell biztositaniuk.

En nem varnek 6 hetet. Erofolenyben erzik magukat,pontosan amiatt, amit leirtal. Ezt tudjak ok is,hogy nem szivesen szaladgalnal megint megfelelo butort keresni. En azt mondom, 6 het alatt talalsz 6 jobbat is.

Persze nem uszitani akarlak,tegy ugy,ahogy neked kenyelmesebb. En nem hagynam magam.

33. Funny (válaszként erre: 30. - 91d4989ab9)
2012. máj. 17. 20:21
Ertem en. Tudom is. De akkor sem a vevonek kell orulnie, hogy szolnak ikyen esetben. Legalabbis nekem azt tanitottak, hogy a vevokiszolgalas nagyon fontis. De ebbe nem akarok bele folyni.
32. moonlight13 (válaszként erre: 31. - Borsika)
2012. máj. 17. 20:14

Most már csak letelik az a pár hét, és akkor végre elfelejtheted a nehézségeket!

Gondolom,Te is sok helyen kerestél, mire megtaláltad azt, ami megfelelő.

Ha megérkezik, akkor meg vígan rendezgetheted a szobádat! :)

2012. máj. 17. 18:48
Funny ahogy mondod!!!Igy kellett vna...amugy tovabbi fejlemeny,h.6 het mulva jon a kanapem!!!na erre varjatok gombot!!!! Mert raktaron ez volt az utolso darab...uh.a gyarbol kell rendelni...kozel felmillas butorrol beszelunk,de telje7en mind1!nekem ezer ft is penz,amiert tisztessegesen megdolgozik az ember,uh. Ha egy 3o ezres agyrol lenne szo,akkor sem fogadtam vna el a hibas termeket...igy most 6hetig szivhatom a fogam...gondolkodom rajta,h.visszamondom az egeszet...de talalni megint egy olyat,ami szinben,meretben,minosegben megfelel...(plusz legyen agynemutartos es kihuzhato mint ez) hat nem tudom:-(
30. 91d4989ab9 (válaszként erre: 27. - Funny)
2012. máj. 17. 16:53
nem jol olvastad, van olyan cég aki simán kivitte volna neki ugy ahogy van becsomagolva aztán szivjon a vevő, ehhez képest itt szoltak neki hogy elszakadt mit csináljanak
29. Funny
2012. máj. 17. 16:37
En biztos megmondam,hogy nem tartok igenyt a butorra. Penz vissza es mashol vennek. Nem azert,mert hibaztak,hanem ahogy kezeltek a dolgot. Azzal kellett volna kezdeni,hogy elszakadt,rendelnek ujat,desajnos ez idobe ez telik es csak masodik alternativakent felvetni a javitast. mindenzt suru bocsanat keresek kozepette.
2012. máj. 17. 16:07
ezért mondtam,h ne fizesse ki.am meg még szép,h szolnak!!!!!!!!!
27. Funny (válaszként erre: 3. - 91d4989ab9)
2012. máj. 17. 15:36
Ne harahudj, de ezen kicsit fenn akadt a szemem! Meg o oruljon,hogy szoltak? O egy szolgaltatasert fizet (valoszinuleg nem is keveset). Ne mar,hogy neki kelljen orulnie,hogy nem b*sztak at!
2012. máj. 17. 13:19
csak azt akartam ezzel mondani,h ne haggya magát átverni!
2012. máj. 17. 13:18
mikor meghallottam azt hittem hülyét kapok :)
24. ujlany (válaszként erre: 23. - Cirmoscicajaj)
2012. máj. 17. 13:17

:-))))

hatez nagyon jo... :-)

2012. máj. 17. 11:14

szia. csak azt tudom tanácsolni amit a többiek,h NE VEGYE ÁT SENKI!!!!!!!!!!még a szomszéd se,bár nem tudom milyen alapon vehetné... na mindegy.

Igazuk van te nem a hibás áruért fizettél,gondolom nem is keveset,és ne elégedj meg az:Úgysem látszik dologgal!3 napot a padlon kell aludni?na és? én kibírnám.Inkább mint,h olcsó jánosnak,és baleknak nézzenek,és röhögjenek a markukba,h rád tudták sózni azt amit senki se vinne el (mármint hibásan)én bizti,h reklamálnék,és kiverném a hisztit a helyedben,mert te semmi rosszat nem tettél az áruval!ha meg nem történik semmi fenyegetőzz a fogy. védelemmel!Ne hagyd magad! egyszer az egyik ismerősöm rendelt egy égősort karácsonyra,a házon kívülre,10 métert (más üzlet) amikor kihozták alá akarták iratni vele a papírt,de ő nem volt rest lemérni.ERRE CSAK 9 MÉTER!És mi volt a válasz,nem hiszitek el:Hogy a kínai méter az csak 90 CENTI!!!akkorát röhögtünk,h csak csuda.persze nem kellett az égősor

22. Dinasztia (válaszként erre: 17. - 91d4989ab9)
2012. máj. 16. 20:27

Aztaaa! De ügyes vagy!

No megint tanultam valamit! :))

21. Dinasztia (válaszként erre: 1. - Borsika)
2012. máj. 16. 20:24

Tudom mit érzel!

Én a konyha bútorral jártam így, csak nekem el akarták sunnyogni az egészet. (egy relative közepes cégtől rendeltem)

A bútor hibásan érkezett, a csomagolás is szakadt volt. Mintha elejtették volna. A szállítók lerakták és azonnal nyomták volna a kezembe a papírokat, mert ők sietnek.

Jó, hogy nem engedtem el őket! Gyakorlatilag a mosogató elem ketté volt törve...

Mondták, hogy bocsi, nem láttuk. Mondtam, hogy bocsi nem veszem át.

Itt is említettek egy jó pár hetes átfutást. No én fogtam magam, hívtam a központot és közöltem velük, hogy nem veszem át az árut. A "kedves" szállítók hálából még levertek egy darabot az ajtómból "véletlenül".

Tényleg több hetet várattak, de legalább hibátlan bútort kaptam késöbb, azt amit én kiválasztottam!

20. a0c1361e44 (válaszként erre: 1. - Borsika)
2012. máj. 16. 20:19

Ne vedd át!

Mert aztán a nyakadban marad.

Az áruházban mond el, hogy te hibátlan bútort fizettél ki, amelynek a szállítási határideje ez volt, így ragaszkodsz azért, amiért fizettél. És kérj kötbért is!


Nem tudom mit szeretnél, de ha nekem nem úgy történne, ahogy én szeretném, akkor a pénzt visszakérném és mennék máshova vásárolni.


Egy kanapé nem fillérekbe kerül.


És még a szállító felelősségét se felejtsd el!

19. ujlany
2012. máj. 16. 19:44

Szerintem meg ne fogadkozz, persze ha elkerulod oket, akkor is van meg neked szamos masik bolt ahol vasarolhatsz.

Eltudom kepzelni, hogy egy koltozes eleve sok feszkoval es stresszel jar, igy barmi jon meg a tetejere attol mar teljesen kiakad az ember.


A lenyeg, hogy ne vedd at, ragaszkodj egy ujhoz.

Persze ertem en, hogy mi lenne ha holnap kellene a butor stb. de ha jol ertem nem az e helyzet van.

Szoval koncentralj a megoldasra (uj butor, penz visszakeres stb).

Nem tudom, de feltetelezem, hogy van nekik Vevoszolgalatuk, azon belul is valami Panasz csoport. En ott probalkoznek, es nem lepodnek meg, ha a vegen meg megbekitenenek teged.

Egyebkent valaki irta lejjebb es nagyon igaz, ha barmivel amit mondanak elegedetlen vagy, ragaszkodj ahhoz, hogy a fonokkel beszelj.


Sok sikert!

18. 91d4989ab9 (válaszként erre: 15. - Moonlight13)
2012. máj. 16. 19:34

első lépés intézze el ő

második lépés fönök fönökét keresse meg

harmadik lépés emlegetni az ügyvédet , fogyasztovédelmet


ha ezekkel sem jut semmire akkor meg ügyvédet keres, egy levél megiratása nem olyan sokba kerül, a többszázezres butorhoz képest

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook