Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Jogos-e a panasz? Repüléssel kapcsolatos kérdés!

Kategória: Összes fórumtéma » Hobbi & Otthon » Programajánlat, utazás


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

21. nickhole2018-01-09 12:31
Márciusban ülnék repülőre. 28.hetes terhes leszek . Lehet-e repülőre ülnőm ?

20. tinrin2012-04-07 00:21
1 hét leforgása alatt visszautalták a teljes összeget. Korrekt a cég, kár volt aggódnom annyit!:)


19. tinrin2012-03-28 00:43
Köszi a segítséget! Már el is intéztük, azt mondták hét kb. 2 hét a pénz visszafutása a számlámra:)
(válasz potyek 18. hozzászólására)

18. potyek2012-03-27 16:51
Örülök neki!

17. tinrin2012-03-27 15:12
Felhívtam a fogyasztóvédőket, ők is azt mondták, hogy ez szerződésmódosítás...és nem az én részemről...aztán felhívtam a céget, akik azt mondták, hogy a teljes összeg visszakérhető...mindenféle külön hercehurca nélkül..ha nekem nem jó az a reptér..

16. tinrin2012-03-26 07:49
Szia! Mindenképpen írok. Remélem megoldódik, mert egyébként utoljára vettem jegyet ennél a társaságnál.- Ha a jegy olcsóbb is, bármi baj, az nagyon sokba kerülhet...szóval nem ér meg ekkora kockázatot..
(válasz potyek 15. hozzászólására)

15. potyek2012-03-25 22:41
Várd meg a holnapot, tuti fognak küldeni e-mailt és ott tájékoztatnak a lehetőségekről.Írd majd meg, mert kíváncsi vagyok rá.
Nekem egyszer volt, hogy törölték a járatot és automatikusan áttettek egy nappal későbbre, de telefonon ( nem emelt díjas részen! ) lehetet időpontot módosítani. De a te eseted más.
Most télen pedig a vendégeinkkel nem szállt le a gép a megadott eptéren, hanem 300km-rel távolabbin!Az volt ám a kihívás....
(válasz tinrin 14. hozzászólására)

14. tinrin2012-03-25 21:49
Szerintem ez szerződésmódosulásnak minősül, részükről....ha én Bergamóba vettem jegyet, akkor engem vigyen Bergamóba.....ha nem visz oda, az a minimum, hogy visszafizeti a pénzemet.....ha csak a Rajoner visz Bergamóba, akkor azzal fogok odamenni....
(válasz potyek 13. hozzászólására)

13. potyek2012-03-25 21:28
Ilyen esetben nem fizetik vissza, csak ha törölnek járatot.Csere az első helyen, aztán visszafizetés.
Nekem most küldték vissza a pénzt, de a csatlakozásos jegyeket buktuk:o(
(válasz tinrin 12. hozzászólására)


12. tinrin2012-03-25 21:05
de van arra esély, hogy visszafizessék a jegyek árát?
(válasz potyek 11. hozzászólására)

11. potyek2012-03-25 19:51
fognak küldeni tájékoztatót, én is jártam így, és reklamálni akartam, de egy-két nap múlva elküldik, hogy változott a menetrend.
Van busz malphensaból bergamoba, ha nem karod elbukni a jegyet, vagy vegyél ryanair jegyet, mást nem tudok tancsolni.
Nekünk is van most húsvétra elbukott 4db jegyünk, de mi sokszor 1-2-3000ft-ért vesszük, ezért mondtam, hogy ebbe sajnos belefér...

10. tinrin2012-03-25 19:03
nem volt olcsó a jegy, egyáltalán...:( Nem az időponttal van a baj, hanem a célállomással...
(válasz potyek 6. hozzászólására)

9. tinrin2012-03-25 19:02
a cég változtattatott igen, és nekem ez így nem jó!
(válasz Ami. 5. hozzászólására)

8. tinrin2012-03-25 19:01
nem, de mindenképpen olcsóbb!:)
(válasz ujlany 4. hozzászólására)

7. tinrin2012-03-25 19:00
Hát ez is baj..nem küldtek semmit...egyszerűen átmódosították az úti célt...
(válasz pritta 2. hozzászólására)

6. potyek2012-03-25 18:01
A fapadosoknál ez van, ezt be kell nyelni....Választhatsz más időpontot, de gondolom olcsón vetted a jegyet, így inkább bukta, mint telefonálás.
Mi sokat repülünk és előfordul ilyesmi, igaz nagyon ritkán!

5. Ami.2012-03-25 17:54
"A WizzAir módosította járatomat/járataimat."
Szerintem egyértelmű,hogy arra vonatkozik,hogy ha a cég változtat valamin,és nem te.


4. ujlany2012-03-25 17:46
ja, megneztem a honlapot.
Tenyleg felreertheto, de szerintem az arra vonatkozik, hogy ha valtoztasz a foglalasodon.
De nem akkor, ha csak informaciot kersz toluk.

Egyebkent telefonon keresztül
Magyarországon 06 90 181 181 (a hívás díja 225 HUF percenként)

hat az sem olcso....

3. ujlany2012-03-25 17:42
szerintem az igyfelszolgalat felhivasaert csak sima telefonkoltseget fizetsz.
En hivtam mar oket joparszor, sosem szamoltak fel fel semmit. (a telefonszamlat meg elinteztem a telefonos szolgaltatoval)

2. pritta2012-03-25 17:10
A WizzAir módosította járatomat/járataimat. Mi a teendő?
Ha a Wizz Air részéről szerződésmódosítás történik, a regisztráció során megadott e-mail címen elektronikus levélben értesítjük Önt a változásról és a rendelkezésre álló lehetőségekről. Hogy biztosan megkapja az ilyen értesítéseket, kérjük, ellenőrizze elektronikus levelezésének szűrési beállításait, és az összes olyan mappát, amely kiszűrt leveleket tartalmaz. Ezen felül kísérje figyelemmel a weboldalunkon közzétett információkat is.

1. tinrin2012-03-25 16:37
Sziasztok!
A Wizz Air légitársaságnál volt egy foglalásom Milánó-Bergamóba, júniusra. Viszont a légitársaság akkor már egy másik repülőtérre repül, Milánó Malpensára. A foglalás visszaigazolóban Milánó-Bergamo van, de a tényleges foglalást, a honlapon, egyszerűen átírták Milánó-Malpensára. Nem szeretnék Malpensába menni, mert egyrészt plusz költséget jelent, másrészt pedig Bergámót ismerem. Ebben az esetben ez a Wizz... részéről szerződésmódosulásnak minősül? Visszakérhetem a pénzt? Aki tud segíteni, kérem tegye meg! A telefonos ügyfélszolgálat felhívásának díja járatonként, és utasonként 1925 forint...egy vicc, hogy nincs egy lehetőség, ahol ingyenes információt adnak. Köszönöm szépen előre is!