Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Beszélgessünk, ismerkedjünk, mindenki írhat...nemtől és kortól függetlenül! fórum

Beszélgessünk, ismerkedjünk, mindenki írhat...nemtől és kortól függetlenül! (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5
2012. ápr. 28. 15:32

Szép napot mindenkinek,

INTERJÚALANYT KERESEK!!

másodéves pszichológia hallgató vagyok, és van most egy olyan órám, hogy a szorongás pszichológiája. Ebben a témában kellene készítenem egy interjút egy 40év fölötti személlyel, akinél nincsen semmi diagnosztizált zavar. Ha esetleg valakinek lenne kedve egy ilyen jellegű beszélgetéshez, és egy két teszt kitöltéséhez, kérem írjon nekem!

Köszönöm a segítséget!

122. 6dc9812876 (válaszként erre: 121. - Eufórbia)
2012. febr. 28. 11:39
Okés
2012. febr. 26. 10:13
Van a NETfüggök fóruma,az sem rossz.Nézzetek be ha gondoljátok:))
120. 6dc9812876 (válaszként erre: 118. - Eufórbia)
2012. febr. 25. 23:01

Szia!


Kár érte :(

2012. febr. 25. 18:11
szöszi csini vagy a képeken:)))
2012. febr. 25. 18:08
Hát én néha bekukkolok ide,de sajna vissza esett az érdeklödés ahogy látom:((
117. 6dc9812876 (válaszként erre: 116. - Szöszi71)
2012. febr. 17. 17:26

Szia!


Örülök, hogy jólesett a gyaloglás.

Hogy telt a napod? Hétvégére mit tervezel?


Többiek hova lettek?

116. szöszi71 (válaszként erre: 115. - 6dc9812876)
2012. febr. 17. 07:33

Szia!


Most reggel hideg van, de nem fúj a szél. Ismét gyalog jöttem, de nagyon jólesett, élveztem a dolgot:) Már nagyon nem szerettem a buszozást, hisz már 4 hónapja mindig gyalog járok munkába és haza, ami napi szinten egy órát jelent. Nekem büntetés, ha buszra kell szálljak.


Legyen szép napod!

115. 6dc9812876 (válaszként erre: 114. - Szöszi71)
2012. febr. 16. 17:38

Szia!


Itt is havazott tegnap meg fújt a szél. Ma már nem esik de szél az van.

2012. febr. 16. 08:49

Sziasztok!


Itt vagyok ismét.

Nálatok milyen az időjárás?