FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Péntek Enikő (Zóna edzés) rajongók ide!! :-)

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1436. pink habroló2015-02-28 08:39
Én tegnap Zóna1-et csináltam.
Comb -kar 2X5,8kg tárcsással,2X1kg bokával,utána a kardió -intervallum,és a szuper intenzív mini,én sokkal jobban érezem ezt a dvd-t,mint a Zóna 2-t,hiába kap "gyengébb" besorolást,bár igaz,az erősítő-intervall házi videó nagyon kis gyenguc rajta.
(válasz Honey30 1432. hozzászólására)

1435. pink habroló2015-02-28 08:35
ott lehet a light kardió alatt is csatolni,még Enikő régebben ajánlotta is. Az nem ugrálós,úgyhogy nyugodtan mehet:-)
(válasz Honey30 1433. hozzászólására)


1434. jajjj2015-02-27 14:25
A kalóriabázis a testsúlyt figyelembe veszi az elégetett kcal kiszámításakor. Én sem azt mondom, hogy pontos, de mivel az egész kalóriaszámlálósdi egy nagyságrendi dolog, szerintem érdemes vezetni ott is. Ehhez csak annyit, hogy van lehetőség benne saját tornákat is felvenni, pl. az alapján, hogy neked milyen értékek jöttek ki, de ezzel csak elszemeteled magadnak a rendszert.
Én azt csináltam, hogy összehasonlítgattam a pulzusmérő órám által adott értéket a kbázison fent lévővel. Egy ideig mindig keresgéltem olyan mozgásnemet, amivel kb. kijött ami az órának, aztán egy idő után már mindig az alakformálást választottam, mert az volt legközelebb.

Szóval válaszd az alakformálást :)
(válasz Castia 1426. hozzászólására)

1433. Honey302015-02-27 08:24
Ezt a bokasúlyzós ligt-ot és is ki fogom próbálni.:)
(válasz pink habroló 1431. hozzászólására)

1432. Honey302015-02-27 08:22
A light nekem is gyenge volt,mert már én is tornáztam előtte rendszeresen.Szerintem a Zóna 1-el kezd,mert a Z2 ha nem is sokkal de egy kicsit keményebb mint a Z1.Tényleg nagyon egymásra épülnek a dvd-k.Én is nekiestem a Z2-nek és kedvem szegte az elén.De tényleg fontos a fokozatosság,és én 2 hét múlva már a Z2-re át tudtam térni.Most azt csinálom.Hihetetlen de tényleg napról-napra többet bírsz.Ha ez is menni fog könnyen jöhet a következő, ZMAX.
(válasz verebtunde 1429. hozzászólására)

1431. pink habroló2015-02-27 07:19
Szia!
Én előtte Rékát Czanikot, Nell McAndrewt csináltam, és a Zóna 2-vel indítottam 2012 áprilisban.Hozzateszem, nem is volt még csak 2 DVD Enikőtől, szerintem a Zóna 2 simán bevallalhato.
A light kardión kívül a comb - has, hát - popsit azért még lehet érezni, ha bokasúlyt, is csatolunk.
(válasz verebtunde 1429. hozzászólására)

1430. Blanka302015-02-26 22:03
Szia!
Szerintem csinàld vègig a 12 hetes edzèstervet. Nagyon jòl megtervezett edzèster, szèpen dokozatosan vezet rà az egyre kemènyebb edzêsekre. A zòna light sem olyan egyszerü ha a kivitelezès pontossàgàt betartva tornàzol rà!
Anno èn is a RR tornàin szocializàlòdtam, de nem bàntam meg, hogy vègog csinàltam Enci 12 hetes edzèstervèt!
Most egy hosszabb kihagyàs utàn ujra nekikeztem. 4, hètben tartok.
(válasz verebtunde 1429. hozzászólására)

1429. verebtunde2015-02-26 11:28
Sziasztok!
Sokat szoktam kerékpározni és eddig RR DVDkre tornáztam. Szerintetek kezdésnek melyik DVD-t válasszam? Nem akarok nagyon keményet, viszont a light szerintem nagyon gyenge lenne nekem. Szerintetek?

1428. pink habroló2015-02-25 22:03
Szia!
Én kardiónak szoktam beírni,vagy aerobik intenzíven.
(válasz kyraemett 1423. hozzászólására)

1427. kyraemett2015-02-25 17:03
Ezek szerint mindenkinek más értéket mutat, nekem a thai boxra 680 kcal/órát ír ki. Köszi azért, így már tudom, hogy inkább kevesebbel számolok, úgysem szeretnék heti fél kilónál többet fogyni.

1426. Castia2015-02-25 16:19
Épp ezt mondom, hogy tök mindegy mit viszel fel, mert jó eséllyel téves lesz a kapott szám. Semmit nem lehet arról tudni, hogy ki és mi alapján adta meg azt az értéket, akármelyik sportról is van szó, és semmi egyénre szabási lehetőség nincs benne. Most megnéztem, thai boxra kiír 880 kcal/órát. Lehet, hogy egy férfi el is éget ennyit. Én meg azért mert nő vagyok, más magassággal, más testsúllyal, más izomtömeggel, de ugyanolyan intenzitással végezve ugyanazt az edzést csak 600 kcalt égetek vele, talán még annyit sem. Nézz meg a youtube-on egy fitnessblender 1000 kcal-os videót, ott végig mutatják a becsült kcalt, de két értékkel, ha jól emlékszem az alsó 50 kg-s nőre, a felső 90 kg-s férfira számolva. Némelyiknél majdnem a duplája jön ki edzés végére, és azért az nagyon nem mindegy.
Ha biztosra akarod tudni, ahhoz pulzusmérő kell, amibe tudsz saját adatokat vinni. Ha nincs, akkor én azt mondom, 70-80 kcal/10 percnél többet ne számolj. Lehet hogy ez alatta van a valós értéknek, de inkább legyen alatta, mint felette. Ha mindenáron be akarod vinni, és mondjuk aerobikra ennél többet hoz ki, akkor addig csökkentsd az időt, amíg a magadtól kiszámolt értéket nem látod.
(válasz kyraemett 1425. hozzászólására)

1425. kyraemett2015-02-25 15:24
Köszi a választ, de vmi még mindig nem tiszta...A kérdés az lenne, h milyen címszó alatt vigyek fel mondjuk egy hát-popsi zónát? Simán vegyem tornázásnak?Vagy aerobicnak? Vagy alakformálásnak?

Páromnak egyszerű, ő thai boxol, az bezzeg fent van, pedig nem hiszem, hogy sok fogyózó thai boxxal kezdene :)

1424. Castia2015-02-25 15:11
Teljesen egyéni, hogy mennyi kalóriát égetsz el egy edzéssel, és a kbázis adatai sokszor túlzóak. Nekem pulzusmérős edzések alapján az jött ki, hogy 80-100 kcal-t tudok elégetni 10 perc alatt Insanity nehézségű edzéssel, ami azért intenzívebb és hosszabb is Enikő edzéseinél. Vagyis egy óra alatt max. 600 kcalt tudok elégetni, miközben a tüdőm kiköpöm a 10. perctől. De mondom, egyéni és sok mindentől függ. Inkább becsüld alá, mint fölé, szerintem sokan elcsúsznak ezen.

1423. kyraemett2015-02-25 10:53
Sziasztok! Kezdő, de annál lelkesebb Enikő-fan vagyok. Végigolvastam az egész fórumot, így jutottam el a kaloriabazis.hu-ra. Nekem nagyon nagy segítség, mert hajlamos vagyok semmit sem inni egész nap, itt meg ugye látom, hogy még üres a virtuális poharam :)
Viszont nem emlékszem, hogy a Mit sportoltál? kérdésre hogy is kell beírni a zónázást? Nincs energiám újra végigolvasni a fórumot, mert lövésem sincs, hányadik oldalon volt erről szó. Köszi, aki válaszol !


1422. Honey302015-02-23 14:13
Bocs,vagy a majdnem minden nap mit jelent?

1421. Honey302015-02-23 14:12
Akkor minden nap csináltál egy intervallt és egy erősítőt?Gratula a 15 kilóhoz,nem semmi:)

1420. bombácska2015-02-22 08:43
szia,olyan 3-4 hónap alatt fogytam vagy 15 kilócskát :) de centikben még látványosabb volt :)
én gyakran eljártam infraszaunázni is,meg vezettem a kalóriabázison is az étkezéseimet,és bizony én csináltam erősítő edzéseket is majdnem minden nap,nem csak intervallt.
(válasz Honey30 1378. hozzászólására)

1419. pink habroló2015-02-20 20:56
Szia!
Én is futottam,csak hát amióta meggyilkolták a futó anyukát,a család nem enged,meg bevallom félek is.
Szerintem,jó kombináció Enikő és a futás,meglesz a hatása.
Én régen nagyon szerettem Rékát,nálam nem is annyira a személyisége,mint inkább a hatékonysága az amiatt mostanra már egyáltalán nem csinálom:-)
(válasz sorozatmonika 1418. hozzászólására)

1418. sorozatmonika2015-02-20 09:46
Köszi!Most sok erőt adtál,Norbi duci tréning nekem is volt,már rég... szülés után.
Megvolt Biró Ica is Cindy Crawford,Claudia Schiffer is,évekig jártam aerobicra,mindíg abbahagytam aztán újra kezdtem... aztán elkezdtem kocogni,futni azt nagyon imádom csak sajnos nem erősítettem és hát plötyi lettem.Kerestem a neten otthoni tornát,így tláltam rá Enikőre És azt mondtam EZ KELL NEKEM!!!
Rövid-Ütős Hatásos.Zuzkát is nézegettem ő is tetszik,shaun t nagyon pörgős nekem,RR-t nem szeretem nézegetem fb-n mit csinál,motiváló,de nekem nem jön be a személyisége,viszont Enikő első látásra" szerelem".Mellette a futást sem akarom hanyagolni,úgy gondolom a kettőt csinálom és formába hozom magam.Meg akarom mutatni magamnak és a kortárasimnak hogy lehet csinos sportos valaki 43 évesen is.
(válasz pink habroló 1417. hozzászólására)

1417. pink habroló2015-02-20 08:37
jah,Norbi DuciTréning is volt azt kifelejtettem:-)
(válasz pink habroló 1416. hozzászólására)

1416. pink habroló2015-02-20 08:35
Köszönöm szépen!Nálam ez már a napi rutin része,olyan mint a fogmosás.:-)
37 éves vagyok,2008 óta tornázok.Szóval idestova 7 éve:-)
Végig mentem a szamárlétrán.
Bíró Ica,Rubint Réka,Béres Alexandra,Czanik Balázs,Péntek Enikő.
Külföldiek közül: Nell McAndrew,Amy Dixon,ShaunT :Insanity,FocusT25,Zuzka
(válasz sorozatmonika 1414. hozzászólására)

1415. sorozatmonika2015-02-19 21:22
Ma a Z2 kardió intervallt próbàltam nem ment valami jól olyan 70szàzalék.

1414. sorozatmonika2015-02-19 21:19
Olvastam a naplódba nagyon jól nyomod. :)gratula!
Megkérdezhetem hàny éves vagy?És mióta csinàlod?
(válasz pink habroló 1413. hozzászólására)

1413. pink habroló2015-02-19 08:29
A Mix2-t nagyon érdemes beszerezni.
amióta megvan rongyosra tornáztam:-)
a zene igaz,hogy nagyon mai,de lendületes,dallamos,viszi előre az embert,nincs szenvedés a blokkok alatt,mert átlendít a nehézségeken.Talán az első blokk az ami alatt nem a legjobb,de a többi rendben van.
a Live-t zeneileg nem dicsérik,egyesek szerint borzalmas,és a dvd- nehézségéről is nagyon megoszlanak a vélemények.Több tornailag hiteles személy tollából olvastam,hogy hangultra-zenére-nehézségre,nem közelíti meg a tabata-mix 1-2 triót.Ezt én még nem tudom megerősíteni,mivel nincs Live dvd-m.
Az időzóna,nagyon ütős anyag,viszont csak comb-kar alatt jó a zene,a többi értékelhetetlen a számomra zeneileg.
Kb ennyi összefoglalva:-)
(válasz Blanka30 1411. hozzászólására)

1412. Voryka2015-02-19 07:26
Csak a Live-hoz írta össze Enci :) Brutális tud lenni néha, de tényleg napi 20-30 perc alatt végzek vele, nagyon intenzíven kell csinálni, szuper haladóknak ajánlom :)
(válasz sorozatmonika 1409. hozzászólására)

1411. Blanka302015-02-18 22:46
Nekem jelenleg ezek vannak meg:
Zona light, zona 1, zona 2 , tabata, zona mix, zona max.


1410. Blanka302015-02-18 22:45
Hù de jò sok infò a dvd-kkel kapcsolatban! Köszönöm szepen mindenkinek, nagyon kedvet kaptam a beszerzèsükhöz, viszont a beszerzèst motivàciònak fogom hasznàlni.
Ha vègig csinàltam az en 12 hetes edzèstervemet ( egy kicsit règebbi, mint amik most elèrhetöek) ez lesz a jutalom azèrt mert megcsinàltam 😊
Így kèsöbb sem fog a kevem lanyhulni. Ha megcsinàltam a12 hetet, mert ùjabb kihivasokkal fogok szembenèzni, gondolom az uj dvd-k mèg kemènyebbek, mint az az elôttiek...

1409. sorozatmonika2015-02-18 20:12
A live-nál a 12 hetes edz.terv az csak a livehoz van vagy hozzávette a meglévő totál zóna csomaghoz?
(válasz Voryka 1408. hozzászólására)

1408. Voryka2015-02-18 09:33
Szerintem a Mix, Mix 2, IdőZÓNA, Live az, amit mindenképp érdemes beszerezni, ezek nagyon jók! A FunZóna hangulatos, bulis, három komplett edzés van benne (40-50 percesek, több blokkból állnak). A Tabata is jó, de nincs zene pl. és kicsit nehéz együtt haladni vele. Nekem most a Live az abszolút kedvenc, a 12 hetes edzéstervből a 6. héten járok, látványos az eredmény kilókban és centikben is! :)
(válasz Blanka30 1406. hozzászólására)

1407. sorozatmonika2015-02-17 19:43
Nekem a zóna mix2-ig van meg a fun és a live még nincs de biztos megrendelem. A zenék is jók de nem mindíg azt hallgatom sajàt zenét teszek be mikor milyen kedvem van.Aki zóna rajongó szeintem érdemes beszerezni.
(válasz Blanka30 1406. hozzászólására)