FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Péntek Enikő (Zóna edzés) rajongók ide!! :-)

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1449. jajjj2015-03-24 11:27
Köszi :)
(válasz Voryka 1448. hozzászólására)

1448. Voryka2015-03-24 08:01
Ha már a Max, Tabata megy, akkor utána szerintem bele lehet vágni :)
(válasz jajjj 1447. hozzászólására)


1447. jajjj2015-03-23 17:51
Pedig már megörültem, hogy akkor én is belevágok :| De akkor még gyúrok rá kicsit :)
(válasz Voryka 1446. hozzászólására)

1446. Voryka2015-03-23 14:57
Úúú tényleg, bocsánat :) Light-ra gondoltam, csak én a Live-ot nyomom már, aztán mindig ez jár a fejemben :D
(válasz jajjj 1445. hozzászólására)

1445. jajjj2015-03-23 13:47
Zóna Live kezdőknek? Megvan, de még nem próbáltam, mert nem mertem.... tényleg jó kezdőknek?
(válasz Voryka 1443. hozzászólására)

1444. zkzita2015-03-20 11:01
Megtaláltam, köszi!
(válasz Voryka 1443. hozzászólására)

1443. Voryka2015-03-20 10:21
Kezdőknek a Zóna Live DVD-t érdemes megvenni, ha az már nem jelent kihívást, jöhet az 1, 2, aztán a Maxtól kezdve már minden :) Van egy 12 hetes edzésterv, amely végigvisz a kezdőtől haladó szintig, lejjebb biztos megtalálod belinkelve.
(válasz zkzita 1442. hozzászólására)

1442. zkzita2015-03-19 11:00
Köszi a segítséget! Melyik a az a dvd, amiben van edzésterv és egy kezdőnek megfelelne? Melyiket érdemes először beszerezni?
(válasz jajjj 1441. hozzászólására)

1441. jajjj2015-03-18 21:12
Az edzéstervben az első két táblázatban találod az ingyenes kis videókból összeállított edzésterveket:
- I. Haladó Zóna Edzésterv
- II. Kezdő Zóna Edzésterv

Ez 2 külön edzésterv egy haladóknak, egy kezdőknek. Először válaszd ki a kettő közül, hogy te melyiket szeretnéd követni. Utána pedig a táblázat minden cellájában benne van, hogy azt hanyadikán kéne csinálni a hónapban.

Az ezekben a táblázatokban lévő linkeknek működnie kéne, nekem működik is. Van amelyik fészbukos fényképre mutat, van ami youtube videóra, vagy épp Enikő oldalán valahova. Ha ezek a linkek nem működnek, akkor valami fura van a gépeddel.

Az edzéstervek Zóna DVD-khez felirattól lejjebb, már a DVD-khez tartozó edzéstervek vannak, amiket tényleg érdemes megvenni.
(válasz zkzita 1439. hozzászólására)

1440. izmoskörte2015-03-18 16:04
Szia,a kis videókat tudod használni,de a dvd-ket sajnos be kell szerezni.Hidd el,nagyon megéri.
(válasz zkzita 1439. hozzászólására)

1439. zkzita2015-03-18 13:11
Sziasztok! Segítség kellene. Nemrég találtam rá Enikő videóira (eddig Rékáztam). Feliratkoztam az edzéstervére. El is küldte,de az edzésprogram linkjei mind ugyanoda visznek. Nekem kell kiválasztanom a videókból, vagy meg kell vennem ezeket a dvd-ket? Fogalmam sincs hogy működik.

1438. pink habroló2015-03-10 19:46
Szia!
A Live-n kívül minden megvan.Én váltogatom őket.Pl,ha az egyik nap súlyzós felsőtest volt akkor következő nap már nem rakok be súlyzós dvd-t,hogy pihenjen az izmom,vagy van,hogy Enikő edzéstervét csinálom,mikor mihez van kedvem.
(válasz hermione19 1437. hozzászólására)

1437. hermione192015-03-10 17:21
Ti váltogatjátok a dvd-ket vagy csak egyre szoktatok edzeni?

1436. pink habroló2015-02-28 08:39
Én tegnap Zóna1-et csináltam.
Comb -kar 2X5,8kg tárcsással,2X1kg bokával,utána a kardió -intervallum,és a szuper intenzív mini,én sokkal jobban érezem ezt a dvd-t,mint a Zóna 2-t,hiába kap "gyengébb" besorolást,bár igaz,az erősítő-intervall házi videó nagyon kis gyenguc rajta.
(válasz Honey30 1432. hozzászólására)


1435. pink habroló2015-02-28 08:35
ott lehet a light kardió alatt is csatolni,még Enikő régebben ajánlotta is. Az nem ugrálós,úgyhogy nyugodtan mehet:-)
(válasz Honey30 1433. hozzászólására)

1434. jajjj2015-02-27 14:25
A kalóriabázis a testsúlyt figyelembe veszi az elégetett kcal kiszámításakor. Én sem azt mondom, hogy pontos, de mivel az egész kalóriaszámlálósdi egy nagyságrendi dolog, szerintem érdemes vezetni ott is. Ehhez csak annyit, hogy van lehetőség benne saját tornákat is felvenni, pl. az alapján, hogy neked milyen értékek jöttek ki, de ezzel csak elszemeteled magadnak a rendszert.
Én azt csináltam, hogy összehasonlítgattam a pulzusmérő órám által adott értéket a kbázison fent lévővel. Egy ideig mindig keresgéltem olyan mozgásnemet, amivel kb. kijött ami az órának, aztán egy idő után már mindig az alakformálást választottam, mert az volt legközelebb.

Szóval válaszd az alakformálást :)
(válasz Castia 1426. hozzászólására)

1433. Honey302015-02-27 08:24
Ezt a bokasúlyzós ligt-ot és is ki fogom próbálni.:)
(válasz pink habroló 1431. hozzászólására)

1432. Honey302015-02-27 08:22
A light nekem is gyenge volt,mert már én is tornáztam előtte rendszeresen.Szerintem a Zóna 1-el kezd,mert a Z2 ha nem is sokkal de egy kicsit keményebb mint a Z1.Tényleg nagyon egymásra épülnek a dvd-k.Én is nekiestem a Z2-nek és kedvem szegte az elén.De tényleg fontos a fokozatosság,és én 2 hét múlva már a Z2-re át tudtam térni.Most azt csinálom.Hihetetlen de tényleg napról-napra többet bírsz.Ha ez is menni fog könnyen jöhet a következő, ZMAX.
(válasz verebtunde 1429. hozzászólására)

1431. pink habroló2015-02-27 07:19
Szia!
Én előtte Rékát Czanikot, Nell McAndrewt csináltam, és a Zóna 2-vel indítottam 2012 áprilisban.Hozzateszem, nem is volt még csak 2 DVD Enikőtől, szerintem a Zóna 2 simán bevallalhato.
A light kardión kívül a comb - has, hát - popsit azért még lehet érezni, ha bokasúlyt, is csatolunk.
(válasz verebtunde 1429. hozzászólására)

1430. Blanka302015-02-26 22:03
Szia!
Szerintem csinàld vègig a 12 hetes edzèstervet. Nagyon jòl megtervezett edzèster, szèpen dokozatosan vezet rà az egyre kemènyebb edzêsekre. A zòna light sem olyan egyszerü ha a kivitelezès pontossàgàt betartva tornàzol rà!
Anno èn is a RR tornàin szocializàlòdtam, de nem bàntam meg, hogy vègog csinàltam Enci 12 hetes edzèstervèt!
Most egy hosszabb kihagyàs utàn ujra nekikeztem. 4, hètben tartok.
(válasz verebtunde 1429. hozzászólására)

1429. verebtunde2015-02-26 11:28
Sziasztok!
Sokat szoktam kerékpározni és eddig RR DVDkre tornáztam. Szerintetek kezdésnek melyik DVD-t válasszam? Nem akarok nagyon keményet, viszont a light szerintem nagyon gyenge lenne nekem. Szerintetek?

1428. pink habroló2015-02-25 22:03
Szia!
Én kardiónak szoktam beírni,vagy aerobik intenzíven.
(válasz kyraemett 1423. hozzászólására)

1427. kyraemett2015-02-25 17:03
Ezek szerint mindenkinek más értéket mutat, nekem a thai boxra 680 kcal/órát ír ki. Köszi azért, így már tudom, hogy inkább kevesebbel számolok, úgysem szeretnék heti fél kilónál többet fogyni.

1426. Castia2015-02-25 16:19
Épp ezt mondom, hogy tök mindegy mit viszel fel, mert jó eséllyel téves lesz a kapott szám. Semmit nem lehet arról tudni, hogy ki és mi alapján adta meg azt az értéket, akármelyik sportról is van szó, és semmi egyénre szabási lehetőség nincs benne. Most megnéztem, thai boxra kiír 880 kcal/órát. Lehet, hogy egy férfi el is éget ennyit. Én meg azért mert nő vagyok, más magassággal, más testsúllyal, más izomtömeggel, de ugyanolyan intenzitással végezve ugyanazt az edzést csak 600 kcalt égetek vele, talán még annyit sem. Nézz meg a youtube-on egy fitnessblender 1000 kcal-os videót, ott végig mutatják a becsült kcalt, de két értékkel, ha jól emlékszem az alsó 50 kg-s nőre, a felső 90 kg-s férfira számolva. Némelyiknél majdnem a duplája jön ki edzés végére, és azért az nagyon nem mindegy.
Ha biztosra akarod tudni, ahhoz pulzusmérő kell, amibe tudsz saját adatokat vinni. Ha nincs, akkor én azt mondom, 70-80 kcal/10 percnél többet ne számolj. Lehet hogy ez alatta van a valós értéknek, de inkább legyen alatta, mint felette. Ha mindenáron be akarod vinni, és mondjuk aerobikra ennél többet hoz ki, akkor addig csökkentsd az időt, amíg a magadtól kiszámolt értéket nem látod.
(válasz kyraemett 1425. hozzászólására)

1425. kyraemett2015-02-25 15:24
Köszi a választ, de vmi még mindig nem tiszta...A kérdés az lenne, h milyen címszó alatt vigyek fel mondjuk egy hát-popsi zónát? Simán vegyem tornázásnak?Vagy aerobicnak? Vagy alakformálásnak?

Páromnak egyszerű, ő thai boxol, az bezzeg fent van, pedig nem hiszem, hogy sok fogyózó thai boxxal kezdene :)

1424. Castia2015-02-25 15:11
Teljesen egyéni, hogy mennyi kalóriát égetsz el egy edzéssel, és a kbázis adatai sokszor túlzóak. Nekem pulzusmérős edzések alapján az jött ki, hogy 80-100 kcal-t tudok elégetni 10 perc alatt Insanity nehézségű edzéssel, ami azért intenzívebb és hosszabb is Enikő edzéseinél. Vagyis egy óra alatt max. 600 kcalt tudok elégetni, miközben a tüdőm kiköpöm a 10. perctől. De mondom, egyéni és sok mindentől függ. Inkább becsüld alá, mint fölé, szerintem sokan elcsúsznak ezen.


1423. kyraemett2015-02-25 10:53
Sziasztok! Kezdő, de annál lelkesebb Enikő-fan vagyok. Végigolvastam az egész fórumot, így jutottam el a kaloriabazis.hu-ra. Nekem nagyon nagy segítség, mert hajlamos vagyok semmit sem inni egész nap, itt meg ugye látom, hogy még üres a virtuális poharam :)
Viszont nem emlékszem, hogy a Mit sportoltál? kérdésre hogy is kell beírni a zónázást? Nincs energiám újra végigolvasni a fórumot, mert lövésem sincs, hányadik oldalon volt erről szó. Köszi, aki válaszol !

1422. Honey302015-02-23 14:13
Bocs,vagy a majdnem minden nap mit jelent?

1421. Honey302015-02-23 14:12
Akkor minden nap csináltál egy intervallt és egy erősítőt?Gratula a 15 kilóhoz,nem semmi:)

1420. bombácska2015-02-22 08:43
szia,olyan 3-4 hónap alatt fogytam vagy 15 kilócskát :) de centikben még látványosabb volt :)
én gyakran eljártam infraszaunázni is,meg vezettem a kalóriabázison is az étkezéseimet,és bizony én csináltam erősítő edzéseket is majdnem minden nap,nem csak intervallt.
(válasz Honey30 1378. hozzászólására)