FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Péntek Enikő (Zóna edzés) rajongók ide!! :-)

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1608. pink habroló2015-09-05 08:15
Sziasztok!
Valaki elkezdte Enikő max rapid edzés tervét?
Én most kezdtem, és amin meglepődtem, hogy a jump +10 has - Kar kombót követően elég jó kis izomlázam alakult ki, ami azért meglepő mert nekem már nagyon ritkán van izomlázam, esetleg Rékától, de őt nem szeretem, vagy ShaunT után, de őt sem annyira :-)

1607. pink habroló2015-08-31 17:43
Szerencsére nem csak 2 Dvd-je van,mindig hoz valami újat,na meg tele vagyok brutális edzők brutális anyagaival,ezért nem unom még:-)A néptánc elem,csak a Zóna 2-ben van,meg még valamelyik bemelegítésben és ki is fújt.
(válasz Vanessza7 1604. hozzászólására)


1606. pink habroló2015-08-31 17:39
Mindegyik meg van,de a Mix1-2, Időzóna,Live1-2,Max,amikre leggyakrabban.
(válasz főnix01 1603. hozzászólására)

1605. izmoskörte2015-08-31 14:50
Z2, Max, Tabata, Mix1-2, Fun, Live1.Ja, és meg van a Z1 is,de azt nagyon ritkán használom.Én néha próbálkozom mással is,de mindig visszatérek hozzá.
(válasz főnix01 1603. hozzászólására)

1604. Vanessza72015-08-31 13:15
Nekem azért az.... :P :D Meg néha idegesít a beszéde és a néptánc elemei a gyakorlatokban. :D
(válasz pink habroló 1602. hozzászólására)

1603. főnix012015-08-31 08:09
Köszönöm :-) melyik dvd-kre tornàztok?
Volt, hogy Rubint Rèkàzni kezdtem, de meguntam egy hònap utàn. Enikő nem ilyen :-) Olyan kihìvàsokat àllìt az ember elè, ami nagyon motivàlò. Nem mindennapi edzèsei vannak :-)
(válasz pink habroló 1602. hozzászólására)

1602. pink habroló2015-08-31 07:07
Gratulálok az eredményeidhez Főnix,és csatlakozom Izmoskörtéhez!
2012 áprilisban kezdtem el zónázni,és azóta is tart.Enikő egyszerűen megunhatatlan:-)
(válasz főnix01 1600. hozzászólására)

1601. izmoskörte2015-08-31 05:21
Nap mint nap!Imádom.Már lassan 2,5 éve tart a szerelem,ennyi időt egy edző sem bírt nálam,hogy ne unnék rá.
(válasz főnix01 1600. hozzászólására)

1600. főnix012015-08-30 23:50
Köszönöm :-) megyek most haza, akkor körülnèzek, remèlem talàlok a közelben :-D szerintem 0,5 kilòssal fogok kezdeni. Ha van zsebes, akkor olyat veszek :-)
Lassan egy hònapja tornàzunk Pèntek Enikőre a kollèganőmmel heti hàromszor. Ès már most nagy a változàs. Főleg narancsbőr ügyben, de èn diètázom mellette, ès centikben is :-)
Combbòl olyan màsfèl- egy centi ment le :-)
Ti is tornàztok most is rà?

1599. jajjj2015-08-30 22:03
Ilyen bokasúlyom van: [link]

1598. jajjj2015-08-30 22:01
Hervisben vettem olyan bokasúlyzot, aminek állithato a sulya. Zsebek vannak rajta, amibe kis súlyokat lehet belerakosgatni. Egy ilyen suly asszem 0,45kg. Asszem összesen 5 zseb van labankent. Vagyis 0,45-2,5kg-ig tudod állitani. Drágább volt mint a sima, de szerintem megéri.
Kézisúlyzobol a vizes palackok eleinte tök jok. 2kg alattit nem érdemes megvenni, felette már érdemes valami készletben gondolkodni. Cement súlyzok olcsok, de otrombák, a vinyl a legjobb bevonat, mert az olyan gyakorlatoknál, ahol támaszkodni kell rá, nem csúszik ki alolad. Érdemes akár használtat is venni, jofogas, vatera stb, tipikusan olyan dolgok ezek, amit sokan megvesznek első lelkesedésben, aztán nem használják.

1597. Voryka2015-08-30 12:08
Amikor elkezdtem tornázni, megkértem a páromat, hogy vegyen nekem bokasúlyt. Hazaállított 2x1,5kg-ossal, alig bírtam felemelni a lábam vele :D Kezdőknek tényleg jobb a kisebb, de ha van egy alap edzettséged, az 1kg simán mehet szerintem. És tényleg csak erősítéseknél.

Kézisúlyból is jobb kisebbel kezdeni, nekünk otthon 2x3kg-os volt, azzal is estem össze eleinte, aztán meg már nem is éreztem. Tavaly karácsonyra kaptam 2x5kg-osat, azóta azzal "játszom", kihívás néhány gyakorlatnál, másoknál már nem elég. :)
(válasz főnix01 1595. hozzászólására)

1596. pink habroló2015-08-30 08:49
Mikor elkezdtem zónázni akkor nekem már volt 2x 0,5kg és 2X 1 kg bokasúlyom, viszont kézi súlyzóm az 2X1,5 kg volt.
Az intervall és a kardió-erősítő blokkoknál egyáltalán nem kell a boka súlyzó,mert meggátolja,hogy robbanékony és elég gyors legyen az ember, Enci szigorúan tiltja is,tönkre vágja az ízületeket, meg ugye lefogja a seességet és a HIIT nem lesz HIIt csak egy átlagos erobik,szóval oda nem kell.Az erősítésnél nyugodtan lehet használni,szerintem elég a 2X fél kg, vagyis én azt használom.
A kézisúlyzó az más, ide kell azért a nagyobb súlyzó, én 2X3 kilósat vettem, egy idő után rácsatoltam a karomra a bokát, úgy is kevés volt vettem egy tárcsás súlyzószettet.
Én a netről rendeltem, nem tudom lehet-e itt berakni oldalt: inSport line oldalról 2X3 kg vinyl bevonatú súlyzó 4 ezer ft,a hervisben darabja ennyi,mondjuk a neoprém, ami annyit takar,hogy térhajlatban kényelmesebb,a vinyl meg egy picit nyomja a bőrt,ha nincs rajtam nadrág. A tesco-ban meg a tárcsásat vettem akciós 7000ft volt,a bokát is ott vettem,az már nem tudom mennyi volt se kb 1000-2000ft között volt az ára.

Viszont ,a helyedben úgy csinálnám,hogy 2 db sparos verde ásványvizes palackot, a 7,5 deciset megtölteném homokkal, és azzal edzenék próbaképpen, hogy kitapasztaljam mennyire kihívás.Az olyan 2X 1,5 kg, ha könnyű még felraknám a a csuklómra a 2X fél kg bokát, és ha még így sem kihívás ,akkor vennék nagyobbat.
Remélem tudtam segíteni :-)

1595. főnix012015-08-30 07:41
Sziasztok! Mèg egy kèrdèsem lenne :-) szeretnèk sùlyokat venni. A bokasùly mekkora legyen ès a kèzi sùly? Bokasùlynak 0,5 kilòt gondoltam. Mèg a sùlyok terèn elèggè kezdő vagyok. Ès hol lehet venni milyen àrban?


1594. főnix012015-08-27 22:42
Köszönöm a vàlaszokat :-)

1593. jajjj2015-08-26 20:32
I kissed... Autocorrect.

1592. jajjj2015-08-26 20:31
Nekem az elejen az I kisded a girl rockositva ami nagyon tetszik. Meg a has popsiban a wtf zene :) Es az intervallum is jo tancoltatos. Meg a light zenei jok Ennyire, meg a Max intervall. A későbbiek nekem kicsit unnalmasak, legalabbis ami megvan... Marmint zenében.
(válasz pink habroló 1591. hozzászólására)

1591. pink habroló2015-08-26 19:55
A zóna2 zeneileg is a legjobb, a hát - popsi utolsó 7.percetol a Gosipp szám (azt hiszem az) nagyot lendít az ügyön, hogy vegignyomjuk :-)
(válasz jajjj 1589. hozzászólására)

1590. pink habroló2015-08-26 19:22
Szia,
Nagyon jó a live 2.
Az első lemezen a kardió intervall, és az X kardió az amit én nem érzek annyira erősnek, a többi viszont kihívás. Itt nincs kellék.
A 2.lemezen a jump - nál van zsámoly, de lehet helyettesíteni, szteppel, vagy sámlival,én úgy érzem ez nagyon haladó lemez. A kardió - erősítő is, mert 25 mp az aktív szakasz és 8mp a pihenő, eléggé ki veszi az ember erejét :-)
A7 perces has köredzés lenne még könnyebb, de azt meg az előtte lévő után kell megcsinálni amiben 4terd 4sarok helyben futást és fekvotamaszos kombináció váltakozik 6x30mp 5kör ben , szóval ez meg így 22perc, nagyon nehéz.
Enikő figyelt rá, hogy ne komfort zonazzunk, de azért megcsinalható,legyen közép haladóknak is.
(válasz Noncsika1900 1584. hozzászólására)

1589. jajjj2015-08-26 19:20
Z2 és Mix tényleg jók popsira. A Z2 az egyedüli, ahol az egész DVD saját testsúlyos, nekem a mai napig a kedvenc Enikő DVD-m.
A mixen ahol súlyzót használ, eleinte simán mehet súlyzó nélkül, esetleg vízzel teli ásványvizes palackokkal. Amúgy az über comb és popsi gyilkos dvd az szerintem a max. A max intervallt én a mai napig azért nem tudom teljes gőzzel végigcsinálni, mert olyan szinten szapulja a combot, hogy az a röpke 18 perc óráknak tűnik. A max has+far edzése fent van a kisvideók között kivonatolva: [link]
Ezt is próbálgathatod először súlyzók nélkül, aztán esetleg a vizes palackokkal. De elsőre szerintem is a Z2 a nyerő.

1588. pink habroló2015-08-26 19:04
Szia!
A Zóna 2 amiben nem kell használni semmit, és tartalmaz hát- popsi valamint egy has-popsi erősítő blokkot . A kardió-intervall blokk meg szerintem nagyon erősen rámegy a combra.
A Mix 1 meg erősen popsi fókuszról, 6x10 perces edzést tartalmaz, és 1blokkban használ súlyzót, a többiben nem kell .
(válasz főnix01 1587. hozzászólására)

1587. főnix012015-08-26 18:06
Sziasztok!
Egyre közelebb kerülök, hogy vegyek dvd-t :-D
Szeretnèk kèrdezni, hogy melyik az a dvd-je Enikőnek, amin főleg a popsin ès a combon van a hangsùly, de nem kelk hozzà semmi, csak a testem?

1586. Noncsika19002015-08-26 15:26
Köszi!!!
(válasz Voryka 1585. hozzászólására)

1585. Voryka2015-08-26 15:15
Szia! :)
Első lemez:

Bemelegítés
20p intervall
Klasszikusok
ZONA BTR
X kardió

Második lemez:

Kardió-erősítő intervall
Jump ZONA
ZONA 2nd
7 perces köredzés
Nyújtás
(válasz Noncsika1900 1584. hozzászólására)

1584. Noncsika19002015-08-26 14:44
Sziasztok!
A kérdésem még mindig ugyanaz.Valaki akinek megvan leírná nekem mit tartalmaz a Live2?Azt tudom ,hogy csupa kardió,és 10 video.De részletezné nekem valaki?Arra gondolok ,hogy 20 perc cardio intervall,15 perc has popsi intervall.....stb..
Köszönöm!!!

1583. jajjj2015-08-26 12:43
Bocsánat... itt lehet szavazni:

[link]


1582. jajjj2015-08-26 12:41
Igy talán könnyebb lesz:

Itt lehet szavazni:
[link]

És itt lehet az eredményeket megnézni:
[link]

1581. Voryka2015-08-26 11:57
Ez a számozás nagyon jó ötlet! :) Ha nem bánod, leírom a többi, kimaradt DVD-t is (igyekszem úgy pontozni, hogy tényleg reális legyen ;) )

Mix 2 = 6 ( a Mix párja, csak ebben már súlyzók is vannak, valamivel lihegősebbek a kardiók is)
Fun = 6 (40-50 perces egybefüggő videók, összesen 3db + egy elbeszélgetős videó a kajálásról; súlyzó egyáltalán nem kell hozzá, kardió+erősítés mindegyik)
Live = 8 (kemény 3 hónapos program, súlyzó és zsámoly /esetleg kanapé széle, ágy széle, lépcsőfok is jó, én sem vettem zsámolyt/ kell hozzá, vannak benne intervallok, erősítések, vegyes videók)
Live 2 = 8,5 (ha lehet ilyet adni :) egy picivel keményebb a Live-nál, mert ez csupa intervall, 4 hetes terv van hozzá).

Egyébként részemről a másik téma lezárva, én elnézést is kértem, tényleg csúnyán viselkedtem, de beláttam és lapoztam! :) Az idegesítő emberkéket ezentúl figyelmen kívül hagyom, a káromkodást pedig megoldom szóban :D
(válasz jajjj 1579. hozzászólására)

1580. jajjj2015-08-26 07:26
Ja... és továbbra is gyűjtöm a régi kevesebb DVD-kből álló edzésterveket. Aki régóta csinálja, és szép fokozatosan meg tudta venni az összes DVD-t, annak az új DVD-k beszerzése nem olyan nagy kiadás. De aki csak most kezdi, annak elég nagy kiadás egyszerre megvenni több DVD-t, szerintem ilyenkor jól jöhetnek ezek az edzéstervek. Szóval akinek van olyan, ami még nincs még fent a Rendszer naplómban, az küldje. Szívesen felteszem azt is.

1579. jajjj2015-08-26 07:20
Mindenkinek mást jelent a kitartás, mások az alapjai, más a fizikai állapota, és mások a céljai. Nem mindenki akar magának "Enikő-testet", de szerintem mindenki, aki felismeri, hogy ha változni akar, azért tennie is kell valamit, és a saját keretei között tesz is ezért valamit, az elismerést érdemel, és nem leszólást.
Vannak itt nagyon profik, akik évek óta csinálják, és van aki most szánta rá magát, hogy csináljon valamit. Szerintem az utóbbi egy sokkal nagyobb erőfeszítést igénylő lépés, támogatnunk kéne ebben egymást, és úgy tanácsot adni, hogy elgondolkodtunk azon, milyen is volt, amikor mi tartottunk itt.
Egészen más az, amikor valaki gyerek kora óta sportol vagy tizenévesen elkezd valamit, mint amikor 30 felett kezd el tapogatózni, esetleg már több évnyi irodai munkával, és az ezzel járó fizikai korlátokkal a háta mögött.
Valahogy olyan, mintha azt mondanátok, hogy aki nem akarja a 200%-ot beletenni, az már nem is tartozik közénk, az már csak egy alsóbbrendű lény.
Én Honey30 mondanivalójával értek egyet az alapján, hogy az eredeti kérdés arra irányult, hogy a Zóna1 DVD után, a Z1 és Z2 DVD-kből milyen edzéstervet érdemes összerakni. Nem kell rögtön a napi 2 edzésbe beleugrani, azt mindenkinek magának kell felmérnie, hogy ennek eljött-e már az ideje, és a saját értékrendje szerint belefér-e ez az életébe. A Z1-Z2 DVD-ken fél órás edzések vannak, ezekből 2-t megcsinálni, napi 1 óra tornát jelent bemelegítéssel és nyújtással. Ha valaki eddig nem tornázott, sem otthon, sem máshol, akkor idő és szervezés kell ahhoz is, hogy átalakítsa a napirendjét, hogy fél óra edzés beleférjen.
Honey30 szerintem azon akadt ki, hogy a beérkező válaszok ezt a fokozatosságot nélkülözték. Lehet hosszútávú cél az, hogy le tudjak nyomni egy intervallumot és egy erősítést heti 5x, de szerintem a Z1 DVD után, nem ez a következő lépcső.
Fentebb direkt azt írtam, hogy Honey30 mondanivalójával egyetértek, de a későbbi stílusával nem. A személyeskedést Voryka kezdte, és ebbe bizony Honey30 is belement, és innentől kezdve az egész minősíthetetlenné vált.
Szerintem ennek a fórumnak nem ez lenne a célja, 2 éve van a kedvenceim között, és ilyet még nem láttam.

Hogy valami haszna is legyen a hozzászólásomnak, mit szólnátok ahhoz, ha megpróbálnánk valami sorrendet felállítani a DVD-k között. Pl. én 2013-ban 0-ról kezdve kezdtem tornázni, nekem ez a sorrendem azok közül, amikre tornáztam:

Light = 1
1 = 2
2 = 3
Tabata = 4
Mix = 5
Max = 6
IdőZóna = 7

Az = jel utáni számokkal egy pont értéket adtam az egyes DVD-knek. Akinek van kedve töltse ki a pontozást, és a végén összesíthetjük ezeket, így lenne egy lista arról, hogy az egyes DVD-ket átlagosan mennyire tartjuk nehéznek, és ha legközelebb ilyen kérdés jön, hogy melyik DVD-t érdemes következőnek megvenni, akkor vissza lehetne keresni a számokat, és az alapján ajánlani. Ill. ha új DVD jön ki, akkor aki már megvette pontozhatja a DVD-t, és ezzel segítheti a többiek döntését.
És persze, sok tényező van, hogy ki mióta edz, vagy pl. a Tabata DVD nagy súlyzóval beszabehu, de kis súlyzókkal kezdve szerintem szépen hozzá lehet edződni, de ha mindenki megpróbál így mérlegelni, és a haladó nem azt nézi, hogy hát ez meg se kottyant nekem, hanem hogy a másik DVD-khez viszonyítva ez relatív könnyebb v. nehezebb volt, akkor a számok egy tök jó objektív mutatót adhatnak.
(válasz Vanessza7 1578. hozzászólására)