Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Power Plate, vélemény? fórum

Power Plate, vélemény? (beszélgetős fórum)


1 2
2014. okt. 29. 18:12
Sziasztok! Engem is érdekelne a Power Plate. Kinek mi a tapasztalata? Hatásos?
2014. okt. 27. 19:02
Szoptatás mellett lehet power plate- t használni????
2014. aug. 12. 10:59

Sziasztok!


Én ma voltam először Power Plate edzésen, szerintem ultra brutál. (szerencsére 5 percre tőlem van) Mivel még diák vagyok így 16.000 ft korlátlan használat egy hónapra ami szerintem egész jó ár. Mindennap fogok menni H-P-ig. Mivel mondtam, hogy előtte már edzettem egy más formában (crossfit, sajnos nem bírja a hátam) így nehezebb feladatokat kaptam. A jövő hét nyaralás lesz, de utána héten belevágok.

2014. máj. 18. 17:58

Sziasztok!


Van valakinek tapasztalat szülés utáni regenerációra? Azt olvastam, hogy ajánlják a PP-t a gátizom, medenceizmok regenerálására, megerősítésére. Tapasztalatok?

2013. ápr. 11. 10:13

Sziasztok!

Nincs valakinek arról tapasztalata,hogy a power plate vagy a speedfitness a jobb,hatàsosabb?

51. 76603d8a63 (válaszként erre: 50. - Bibity)
2012. jún. 21. 15:57
Igen, fogytam 1,5 kilot, de valamiért most stagnál... vagy nem olyan látványos a változás.
50. bibity (válaszként erre: 49. - 76603d8a63)
2012. máj. 26. 17:49
Nekem is van a hasamon, remélem, hogy jó lesz rá...Nálunk szólni kell, hogy mire szeretnék többet dolgozni. Azóta fogyzál még?
2012. máj. 21. 15:44
Sziasztok. Nekem a hasamon van egy kis felesleg. Elkezdtem tornázni Réka dvd-ire, és 1 hete csinálom a súlycsökkentő update diétát. Már fogytam 2 kg-t, de a hasam nem akar lemenni. A Power plate erre jó lehet?
48. bibity (válaszként erre: 45. - Reku91)
2012. máj. 20. 17:16
A nehéz napokon én is ki szoktam hagyni, sőt 2 napig olyankor pihizek:) Ha jól emlékszem, legutóbb szerdán "Rékáztam", a 2011-es DVD-re, nagyon jól esett! Ma én is szívesen futnék, ha a család is úgy akarná.
47. bibity (válaszként erre: 44. - 117b1693d0)
2012. máj. 20. 17:13