Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » CorelDRAW használatához szeretnék segítséget kérni! Ért valaki hozzá? fórum

CorelDRAW használatához szeretnék segítséget kérni! Ért valaki hozzá? (tudásbázis kérdés)


10. Szamó
2011. dec. 4. 06:43

Köszönöm a hozzászólásokat!

Én még nagyon kezdő vagyok ebben.....


Névjegykártyát szeretnék szerkeszteni magamnak és ahhoz van egy bizonyos képem, amit háttérnek szeretnék. De túl sötét.


Probálkozok a leírtakkal......

9. Karolinna (válaszként erre: 5. - Szamó)
2011. dec. 3. 18:09
Egyszerűbb képszerkesztést a Power Pointtal is tudsz csinálni. Mivel ez a Microsoft csomagban benne van (mint a word vagy az excel), ezért le se kell töltened, megtalálod a programok között a gépeden.
8. Karolinna (válaszként erre: 7. - 4c30444687)
2011. dec. 3. 18:05
Nem az importálástól romlik a minőség, hanem a szerkesztéstől (a vektoros képeket is felbontja a szerkesztés alatt bitképpé).
7. 4c30444687 (válaszként erre: 6. - Karolinna)
2011. dec. 3. 16:41

Az importálástól nem romlik a minősége, a bitkép csak a megnevezése a többi elem között.

Viszont ha másik szerkesztő program kell, akkor a picasat ajánlom. Ingyen le lehet tölteni és könnyű kezelni.

6. Karolinna (válaszként erre: 1. - Szamó)
2011. dec. 3. 16:38

Szerintem könnyebb más képszerkesztő programokkal dolgozni a képen és csak utána importálni (mert bitkép lesz belőle és sokszor rossz minőségűvé válik).

Nem vagyok szakértő, ez az én tapasztalatom...

2011. dec. 3. 16:23
Köszönöm, próbálom!
2011. dec. 3. 16:07
Lehet. Talán a szerkesztés (vagy balról a harmadik) fülnél vannak kontraszt meg egyéb színbeállítások, ill. a bitkép menüben keresgélj! A biktép szerkesztést úgy is el tudod érni, ha kétszer a képre kattintasz és átváltasz Corel Paintre. Amúgy fejből nem tudom, inkább verktotos szerkesztést szoktam csinálni benne, és ezen s gépen nincs feltelepítve, hogy megnézzem.
2011. dec. 3. 16:02