Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Miért nem cserélik ki a "jótállási időn belül" tönkrement 18 ezer forintos Adidas cipőt az üzletben egyből? fórum

Miért nem cserélik ki a "jótállási időn belül" tönkrement 18 ezer forintos Adidas cipőt az üzletben egyből? (tudásbázis kérdés)


1 2
2020. febr. 26. 09:29

Több mint 10 éve hordok napi szinten Adidas cipőt, végelgyengülésben szoktam őket selejtezni (értsd: elkopik a talpa). Kutyázok benn, meccsre járok, kiteszem mindenféle időjárásnak, mégse megy szét hónapok alatt.


Igaz, nem Deichmannban és hasonló helyeken veszem, a túlárazott, tömeggyártott modelleket, hanem rendelem, vagy márkaboltban veszem. Ismerős járt ugyanígy, nagyon sajnálom a sztorit, ha ilyen hajcihő van, többet nem vásárolnék a helyedben ott. (Tudom, a fiad cipő gondján nem segít.) Sajnos vagy nem, itthonra a nagy cipőboltokba valamiért a silányabb gyártást adják le. A póruljárt barátom utána rendelt külföldről egy elvileg ugyanolyat, mai napig hordható. :)


Ügyes a cipész! Tartsd meg, a boltot pedig feketelistára!

55. Sly7105 (válaszként erre: 53. - Danina)
2011. dec. 18. 13:23
:) vicchivatal.... no komment. Sokszor gondoltam már rá, hogy nem érdemes drága cipőt venni, az ilyen bosszantó dolgok miatt. De sajna a mai gyerekek ragaszkodnak a márkához, ami sok esetben nem olyan tartós, mint egy "nevesincs".
2011. dec. 18. 13:21
Jelentem, kivártuk a 15 napot asszem.., jött egy remek kis szakértői vélemény, hogy a ...."cipő és láb nem megfelelő hosszaránya miatti kidörzsöléstől lukadt ki a velúr felső rész, valamint a cipő nem rendeltetésszerű használata, melyet a cipőfűző állapota is igazol... szóval vicc az egész. Oké kidörzsölődéstől ment tönkre, de csak nem gondolják, hogy túl kicsi vagy épp nagy cipőt választottunk, amire (is) hivatkoznak, valamint ha 3 hét alatt kidörzsölődik, akkor nem kéne 18 ezer forintért árulni az ilyen cipőt. Következő lépés a bíróság lehet(ett) volna, de inkább elvittem egy cipészhez, aki nagyon klasszul kijavította a hibát, szinte nem is látszik. Ez a story vége! :)
53. danina
2011. dec. 18. 10:27
Fiamnak 2 Nike ment tönkre,ugyanazzal a hibával.Bevizsgálásra küldték,majd' 5 hetet várt rá.Nem cserélték ki,mindkettőnél azzal indokolták,hogy nem rendeltetésszerű volt a használata.Mert focizott bennük.Jelzem mindkettő foci teremcipő volt...
2011. dec. 18. 05:22
Van valami eredmény?
51. moncsicsi83 (válaszként erre: 45. - Sly7105)
2011. nov. 30. 05:30
Azért remélem, hogy nem kell 3 heted várnod. 15 munkanap alatt kötelesek elintézni, ezen belül lehet 3-4 nap, vagy kihasználják a 15 napot. De ahogy nézem, szerintem ez utóbbi...
2011. nov. 21. 17:32
Pár hét múlva, ha kiderül az "igazság", megírom a fejleményeket.... :)
49. d550c57e19 (válaszként erre: 41. - Tevecca)
2011. nov. 21. 14:56
Én sosem jártam így ott legtöbbször azért veszek ott cipőt mert bármi volt rögtön cseréltek javítottak stb. Szerintm ez is bolt és eladó függő.
2011. nov. 21. 13:56
Talán azért, mert egy nap majdnem annyian reklamálnak egy ilyen boltban, mint amennyien vásárolnak.
47. ade3888e36 (válaszként erre: 1. - Sly7105)
2011. nov. 21. 13:53
Ha jól tudom, 5 panaszeset után adják vissza az árát. Azért amelyik cipőt 5ször vissza kell vinni az nem lehet nagy minőség, ráadásul ötször 3 hétig kell rá várni. Az 15 hét. Egy egész szezon.
2011. nov. 21. 13:12
hangulat... (elírás)
2011. nov. 21. 13:11
Nagyon örülök, hogy ilyen "parázs" hantulat kerekedett ebből a témából, de összegezve bízom abban, hogy majd 3 hét után megállapítják, hogy jogos az igényem és azt hiszem az árát fogom inkább visszakérni és átsétálok vele egy másik üzletbe, másik márkájú cipőt választani. Itt amúgy is vérig voltak sértődve, hogy elkértem a vásárlók könyvét és képes voltam beleírni a sérelmeimet. Mindenkinek szép napot kívánok és bosszankodásoktól mentes karácsonyi vásárlást!!!
44. Sly7105 (válaszként erre: 35. - Moncsicsi83)
2011. nov. 21. 13:08
Igen ezzel tisztában vagyok, sőt, ahogy körülnéztem az üzletben, jelenlegi a téli kínálat csupa velúr, ami nem annyir jó, mert rögtön hozzátették, hogy az esőt nem bírja. De ugye nem azt gondolták, hogy az eső szakította ki a cipő orrát? Viszont a téli kollekció tiszta velúr alapanyag. Télen majd biztos nem lesz eső, sem víz, sem hó :)
43. Sly7105 (válaszként erre: 36. - Titati)
2011. nov. 21. 13:07
Hát igen. Elvileg ez az egy cipője van, és most 3 hétig Convers dorkóban jár(na), ha nem lenne meg még a "régi" NIKE. De általában egy cipő szokott lenni.
42. Sly7105 (válaszként erre: 34. - Gubaj05)
2011. nov. 21. 13:06
Igen, én is így gondoltam és ebben bíztam, hogy elsőre felajánlják a cserét,-vagy a pénzvisszafizetési lehetőséget, mivel alig két hónapos a cipő. De most vizsgálgatják 3 hétig :(
2011. nov. 21. 12:23

Deichmanos cipőmmel jártam úgy hogy megvettem 24.000-ért és 2 hét múlva leszakadt a talpa, kb 4x volt rajtam míg boltba mentem. Pocakos anyuka voltam, mégis azt vágták a képembe, biztos fára másztam és azért. Nem is cserélték vissza, kb kiröhögtek. Megtanultam, ott több cipőt nem veszek.


Igen, érdemes külföldről rendelni, húgom Ausztriában él, sokkal jobb a minősége az ottani cipőknek (meg sok minden másnak is)


Fórum indtó: sajna ki kell várnod az időt

2011. nov. 21. 12:15
Egyébként fiam focizik neki a Vaterán szoktunk Nike focicipőt rendelni igaz várni kell rá 1-2 hetet, mert Angliából hozatják be rendelésre de anyagilag is megéri. Van sportcipőjük is már azt is rendeltünk és tökéletesen meg vagyunk elégedve vele
39. d550c57e19 (válaszként erre: 36. - Titati)
2011. nov. 21. 12:15
Tibi is így járt a melós cipővel ami nem is olcsó.beázott.visszavitte elküldték a gyártóhoz ahol megjavították csak tudnám hogy ha az anyag rossz azt mivel.szóval kész lett 2hét alatt és továbbra is rossz volt. Újra visszavitte és másodszorra is gyártóhoz küldték de aztán 1hét múlva hívták hogy csere lesz. 3nap a cseregarancia direkt felhívtuk a fogyasztóvédelmet és amikor akadékoskodtak másodjára már mondta hogy mi a pálya.
2011. nov. 21. 12:10
A három csíkos elég rossz minőség. Mikor röpiztem nekem is 2 edzés alatt tönkrement ellentétben más cipőkkel. Egyébként 3 nap a cseregarancia. A törvény ennyit ír elő.
37. Kiss Mária (válaszként erre: 25. - Sly7105)
2011. nov. 21. 12:06
Férjem pont az Adidas helyett vett most Nike-t de gyorsan vissza is tért ezek után a jól bevállt Adidashoz:)
36. titati
2011. nov. 21. 12:05
És ha valaki tényleg csak 1 pár cipőt vásárol egy méretből...és 3 hét a bevizsgálás addig miben jár??? Gondolom cserecipőt nem biztosítanak.
35. moncsicsi83 (válaszként erre: 33. - Lexibaba)
2011. nov. 21. 11:52

Ez a 3 napon belül kicserélés elméletileg megszűnt, csak műszaki termékekre van. Na de lehet változtattak megint.


Egyébként ha jogosnak ítélik a reklamációt, nem vagy köteles levásárolni az értékét, kérheted vissza az árát, még ha azt is mondják, hogy nem lehet!

2011. nov. 21. 11:50

Nos ennek a következőnek kellene lennie a menetének: 1.felvesznek egy jegyzőkönyvet a hibás áruval kapcsolatban melyben fel kell ajánlaniuk a javítást v a cserét és a fogyasztó erre vonatkozó igényét.

HA ez nem történik meg írni kell a vásárlók könyvébe és menni vele a fogyasztóvédelemhez!!!

2011. nov. 21. 11:45
Én arra hivatkoztam, hogy 3 napon belől vittem vissza a cipőt és kivertem a hepajt. Mert nekem is azt mondta a cipőmre, hogy a használattól néz ki így. Én meg válaszoltam rá (New Yorker-ben) ha ebben hazamentem és ma elmentem benne a fogorvoshoz, akkor ne nézzen ki így!. A kis szakadásra gondolt az orrán én meg mutattam, hogy mellette az egész bőr megnyúlt és ráncos. Elméletileg 3 napon belül kérdés nélkül ki kell cserélniük. Ha utána viszed vissza, akkor elküldik a cipőt nemtomhova és ott megvizsgálják. De utána általában kicserélik. :)
2011. nov. 21. 11:41

Minden helyen más az eljárás. Egy akkora hálózat, mint a Dechatlon megteheti azt, hogy egyből kicserélje. Valószínű, hogy nincs felettük senki. Viszont a kis boltokban ugye ott az eladó, aki nem dönthet. Neki ott a főnöke a kiskereskedő, aki veszi a gyártótól vagy forgalmazótól a terméket, na ott már szigorúbbak lehetnek. Ahány márka, annyiféleképp járnak el, és annyiféle előírás van. A KERMi bevizsgálást meg el kell, hogy fogadd fél éven belül.

Én is márkaboltban dolgozom. Nekünk fel kell küldeni a központba a terméket, és ott vizsgálják be. Mi nem dönthetünk, ha egyértelmű a hiba, ha nem. Hidd el, én mint eladó, szívesebben kicserélném a terméket, de ha az én kezem is meg van kötve? Ezért hiába hőbörög az ember. Ha ez így működik, akkor hiába vered az asztalt, hogy de hát drága volt és nem a ti hibátokból történt a sérülés, akkor sem fogják neked kicserélni. Neked a cipő, neki az állása. Megértőbbnek kell lenni.

31. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 17. - 4c30444687)
2011. nov. 21. 11:36

Az a baj, hogy ez törvényes, igaz nem látom a sérülést, de megesett velem is, hogy teljesen egyértelmű volt a hiba, de szőrszál hasogatók voltak.


Valaki említette e Decatlont, igen ŐK nem sz@rakodnak, egy drága gyermek dzsekin otthon vettem észre, hogy val.szeg snicerrel megvágták, visszavittem és nem azon agyaltak, biztos szándékosan vágtam bele, persze tényleg nem, de azonnal cserélték.

30. Sly7105 (válaszként erre: 26. - 432d0af620)
2011. nov. 21. 11:35
ez elég szomorú. nekem ez meg sem fordulna a fejemben.
2011. nov. 21. 11:34
Bár ez is relatív, hogy kinek mi a drága...
28. Sly7105 (válaszként erre: 22. - Andi6020)
2011. nov. 21. 11:34
Nem, azért ilyen könnyen "nem adom magam"... Nem azért vettem a gyerekemnek drága cipőt, hogy két hónap múlva ne legyen cipője...
27. andi6020 (válaszként erre: 15. - Kiss Mária)
2011. nov. 21. 11:33
A Decathlon egy külön "állatfaj". Ott akkor is visszaadják a pénzt, ha csak a méret rossz, és másikra akarod cserélni. Imádom ebből a szempontból.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook