Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » 1 hét alatt be lehet tanulni egy új munkahelyen pályakezdőként? fórum

1 hét alatt be lehet tanulni egy új munkahelyen pályakezdőként? (beszélgetős fórum)

20. 388b941089 (válaszként erre: 11. - Kisnyuszi24)
2011. szept. 14. 13:13

a másik csajt biztos nem amiatt tartották meg, mert jogi végzettsége van


a főnökök leszarják, h milyen végzettséged van, nekik akkor vagy jó, ha tökéletesen elvégzed a munkádat. (engem is pont azért nem iskoláz be a főnök, mert így is jó vagyok)


milyen típusú iroda volt, ügyvédi vagy közjegyzői, esetleg bíróság?

19. 388b941089 (válaszként erre: 1. - Kisnyuszi24)
2011. szept. 14. 13:08

Szia,


jogi asszisztens vagyok, milyen feladatot kellett volna ellátnod? amúgy sajnálom :(

2011. szept. 14. 12:33

Hát elég szomorú hogy pályakezdőként ennyire nem lehet elhelyezkedni.

Én is pályakezdő vagyok,de én még csak munkát sem kaptam eddig...tehát még egy hetet de még csak egy napot sem dolgozhattam.

2011. szept. 14. 11:30
1 hét alatt lehetetlen megtanulni egy új szakmát, pláne jogit. Sztem ott rosszul mérték fel a munkaerő igényt. Vagy olyat kellett volna felvenniük, akinek ilyen végzettsége, vagy szakmai tapasztalata van, vagy nem is kellett nekik igazán az ember és csak most jöttek rá. Nekem is volt egy 3 hónapos munkahelyem, ahová felvettek minőségügyi mérnöknek, pályakezdőként, friss diplomával. 1 hónapig mindenféle tréningek, ilyesmik, aztán kiküldtek a gyártásba mindendarabos minőségellenőrzésre (amit ugye 8 általánossal is simán lehet). Ez így ment 2 hónapig, már úgy voltam, ha lejár a próbaidőm, megkérdezem, van-e egyáltalán létjogosultságom mérnökként, de ők mondták a végén, hogy bocs, de rosszul mértük fel a munkaerőigényt, mégsincs szükség itt 2 minőségügyi mérnökre (a másik már kb egy éve ott volt), úgyhogy elküldenek. Utólag örültem neki, mert a közvetlen főnökömmel se nagyon jöttem ki.
2011. szept. 13. 22:46

Nekem is volt egy 1 napos pályafutásom.