Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Hogyan lehet belső combról fogyni? Összeérnek a combjaim.

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2

42. kinga082017-06-06 18:05
uh ne is mondd, nyarakat ezért nem is szeretem annyira. :/
(válasz bogyoka6 41. hozzászólására)

41. bogyoka62017-06-01 17:37
nekem is sajnos:(
szenvedek is miatta, főleg, most, a nagy melegben.
van az a tárogató bigyó, nem tudom mi a pontos neve, nekem az van itthon.


40. kinga082017-05-26 20:08
Tatarek Rezsőnek van fenn youtubon 1 órás testsúlycsökkentő edzése, ami az egész testet végigmozgatja.
Nekem is sajnos vastagabb combjaim vannak, amiből szeretnék fogyni, viszont genetikám is ilyen,úgyhogy nekem mindig is össze fog valamennyire érni a combom, bármit teszek ellene.

39. meacska2009-04-26 12:28
Lovaglás, nagyon jó kar-, comb-, hátizom és vádlierősítő :))))

38. reni792009-03-10 11:53
Én a leg magicet ajánlom.Nekem van és nagyon jó a combra!Csak rendszeresen kell használni.

37. tundek2009-03-10 11:09
a taposás az szerintem tuti meg valami extra comb torna

36. Kriszty¤2009-02-18 20:09
Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni 13 éves vagyok a súlyommal semmi bajom csak a combjaimmal rendszeresen táncolok de nem használ vlaki tudna tanácsot adni csak ezért regisztem

35. Mel822008-07-30 21:43
Taposás, heti 3-szor,4-szer, de inkább 4-szer 1 óra. Nagyon hamar látható az eredmény, persze ha "normálisan" étkezel mellette.

34. judit09162008-07-30 21:03
sziasztok
én nem tudnék diétázni...max ha az életem függene tőle....
én fitneszterembe járok - bár még nem elég rendszeresen - de már egy hónap után mikor csak 5-6szor vtam már látványos változás volt....

33. s.irma2008-06-02 10:08
Sok évvel ezelőtt megjelent egy könyv. Az volt a címe a tökéletes csípő és comb fogyókúra. Azzal a diétával én mozgással baromi jó eredményt lehet elérni.
Bár ha esténként rendszeresen minimum 50 ollózó gyakorlatot elvégzel az is csodát tud tenni.
Nálam működik. És egy jó hónap után már centikben mérhető.
TUTI!!!!!!

32. Pusi122008-05-03 13:10
A chi-gépet próbáltad már? Én 1 éve és 4 hónapja kezdtem, minden nap 1/2 óra.
Ez alatt az idő alatt fogytam 20 kg-t, (majdnem teljes életmód váltással, cukor smafu, és bármilyen sütés-főzés csak teljes kiőrlésű lisztből, kenyér is!).
Tehát nemcsak a gépnek és nemcsak a diétának köszönhető, hanem együtt a kettőnek.
Írd be a Google-ba: chi gép és kiad ezer oldalt, olvasd el, érdemes!
U.i. a combom persze azóta is összeér! De a chi után csinálom a terpeszezést, lábemelgetést. Csak lassan, öregesen.
Sok sikert!

31. senico2008-04-06 10:18
Hát én azt olvastam valahol, hogy belső combra és úszógumira is a legjobb az aerob mozgás. Kocogás, biciklizés, ellipszis stb.
Min. fél óra.

30. rantidi2008-04-06 07:42
bemelegítő könnyű futás, jóga diéta. a diétát utolsónak írtam, mivel a csajok úgyis örökké diétáznak.

29. nullaromantika2008-03-29 15:01
..Én anno kézilabdáztam,és akkor jött divatba az a bizonyos kék színű-enyhén táguló öv,ami belül fekete volt,és ha magad köré tekerted rendesen megizzasztott.Szerintem bevállna combon is:)


28. Icus2007-10-27 13:11
Ezt a labdás dolgot nem értem. Valamit biztos nem jól csinálok. Szoritom én a lábak között de nem érzek semmit:((
(válasz 991217 26. hozzászólására)

27. ujjászületés2007-07-15 17:55
szia!

Feküdj oldalra és csinálj ollózást /ami azt jelenti, hogy emelgesd legalább 4x8-ben fel először a bal majd a jobb lábadat. Variálhatod úgy, hogy csak félig, majd teljesen magasra emeled.
A másik gyakorlat ugyanez az alapállás és felhúzod a terdedet egészen az álladig.

Aztán hanyattfekve csinálsz terpeszeket először kicsiket, majd nagyokat.
A lényeg a kitartás és tavaly fogytam 14 kilót és hasonlókat csináltam a lábamra.

26. 9912172007-07-14 20:16
Nekem a lábak közötti labda szorítás jött be a legjobban nemcsak combra , fenékre is jó!!!
2in1-ben

25. buzaskata2007-07-14 19:52
Nekem az úszás sokat segített. Mellúszásnál a lábak nagyon jó helyre dolgoznak.

24. anyoca692007-07-14 19:36
Rubinton kívűl nincs más tipp? Annyira rühellem az egész jelenségét, hogy már attól hízom. A narancs bőr is rettenet ilyenkor nyáron. Ráadásul kidörzsölődik a combom, mindig hintőporozni kell!

23. Icus2007-07-11 10:13
Nekem a combom belső-felső része csúnya! De, szerintem azon már a torna nem segít!:))

22. Rika12007-07-11 01:40
A diéta mellé a tornát tudom javasolni.Nekem nagyon be jött a Rubint Réka:Add önmagad dvd-je.Aztán a Norbinak a Duci tréningje.Ha kitartó vagy és betartod a diétát nyerő leszel:)ez saját tapasztalat:)

21. Icus2007-07-10 11:54
Ó, bárcsak ez lenne a gondom, hogy az izmos lábam összeér!:))
(válasz Indián 15. hozzászólására)

20. Cenifer2007-07-05 19:03
Szerintem fogással és sporttal.

19. rózsaszál12007-03-04 23:51
Az Én combjaim világéletemben összeértek, pedig kiskorom óta sportoltam és kb 23 évesen hagytam abba. Kézilabdáztam, öttusáztam, futottam, kosárlabdáztam - egyszóval mozgásból kijárt bőven.
Mégis masszív, de sosem ment össze akármit is csináltam. Van akinél szerintem ez alkat kérdése is. Legalábbis Én magamon így vettem észre.

18. Tereza2006-11-14 18:41
Mindenképpen fogyással lehet megoldani a problémát, csak az nem mindegy, hogy sportolsz-e, illetve végzel-e mélyizom tornát az adott területre. Ez azért fontos, mert egy feszes-izmos comb, rugalmas bőrrel sokkal esztétikusabb, mint egy nyüzüge petyhüdt láb. Arról nem is beszélve, hogy a gyakorlatoknak egyébk jótékony mellékhatásuk is van.
(válasz Anda39 17. hozzászólására)

17. Anda392006-11-14 17:53
Az én combom is összeért, de lefogytam, és megoldódott a problémám. :)


16. Tereza2006-10-19 17:45
:DDD
Izmot sokkal könnyebben veszít az ember, mint bármi mást.

Én még csak body buildert láttam, akinek nem a háj miatt ért össze a combja, hanem az izmai miatt.
(válasz Indián 15. hozzászólására)

15. Indián2006-10-19 17:40
Lányok, vigyázzatok,a túl sok edzés miatt kialakuló izomkötegek miatt is összeérhet a két lábatok.
És azzal már nem lehet mitkezdeni.
Óvatosan:)

14. Tereza2006-10-17 22:31
Ahogy ígértem, néhány ötlet:
Belsőcomb gyakorlat: széken ülve kislabda préselése 2 percen keresztül, úgy, hogy a labda a két térd vagy a combok között helyezkedik el, 2x2 percen keresztül. Nyugodtan csökkentsd az időt, a lényeg, hogy ne erőltesd túl magad, de azért legyen feladat megcsinálni.

Vagy hasprést is kombinálhatsz belsőcombizom gyakorlattal. Hanyatfekvés, láb behajlít, talpak a talajon, labda a combok között és mindig megszorítod, amikor fölfelé jössz. Persze, lehet hasprés nélkül is:)

Esetleg oldalfekvés egyik kéz kinyújtva a fej alatt, másik támaszt elől, labda a bokák között, feladat páros lábemelés, majd levegőben tartva apró emelgetések, csak a sorozat végén rakd le a lábad. Eleinte nagyon nehéz.

Vagy itt is találsz még gyakorlatokat. Ugyan a dózisokat nem neked találták ki. Mindig csak annyit csinálj, amennyi jól esik, úgyis egyre többet fogsz tudni megcsinálni, minél többször próbálod:)
[link]

és még:
[link]

Azért én mégis azt mondom, hogy nézz körül, hátha találsz egy jó kis termet. Ott sokat tudnak neked segíteni, hogy pontosan kivitelezd a gyakorlatokat.

Ha adsz valami támpontot, hogy merre laksz, talán tudunk segíteni, hogy hová érdemes benézned.

Jó gyakorlást!
(válasz picuri 12. hozzászólására)

13. Tereza2006-10-17 18:25
Miért ne mehetnél terembe? De most tök komolyan? Vannak olyan termek is (sajnos nem mindenhol), ahová csak nőcik járnak. A te korosztályodat is mindig képviseli valaki. És nem csak ropik vannak, hanem minden súlykategória, ki, hol tart éppen.

Az jó, hogy el kezdted otthon a gyakorlást. Mindig csak picit emeld az adagot, amikor már könnyedén teljesíted. Így apránként fejlődsz, de nem erőlteted meg magad.

Egy helyről fogyni nem lehet, de lehet a belsőcombra tornázni, amivel ha a mély izmokat megerősíted, akkor több hasznod is származik belőle.

Most el kell rohannom, de ha nem megy ki a fejemből, akkor írok pár gyakorlatot, ha visszajöttem.

De addig is nézd meg pl. a www.fitforma.hu oldalon hátha van a lakóhelyeden termük, mert ez csak nőknek van. Létezik másik is, de a neten megnézhetők közül hirtelen ez jutott az eszembe.

Jó gyakorlást!
(válasz picuri 12. hozzászólására)

1 2